jet force gemini

vet ikke om det er så retro, da, men hva synes dere om jet force gemini til N64? jeg synes det er et kongespill nesten i klasse med super mario 64 og ocarina of time. har hatt utrolig mange kjekke timer der jeg har spilt dette spillet

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Et utrolig rått spill, uten tvil. Elsker intromusikken, og hele insektskrig-konseptet generelt. Et virkelig gullspill fra tiden da Rareware liret av seg spill som virkelig var verdt pengene.

Er pokker meg helt enig, stemninga og intromusikken, som du nevnte var helt førsteklasses. Alt var førsteklasses der. Vil til og med si at det bare var ETT ENESTE hakk under OOT. Noen planer om oppfølger til xbox?

Tror jeg det er få som har gjort, det er genialt helt frem til den delen hvor alle bjørnene skal reddes, det er homo.

Det er et veldig bra spill som jeg spilte mye da jeg var mindre, jeg skammer meg litt over at jeg ikke klarte å runne det

eni azz.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg kom forbi den delen dere snakker om (uten at jeg husker den spesielt), og den siste bossen var litt kjip, synes jeg. Det var vel kanskje morsomst i begynnelsen, men som dere sier: Det var Rare-kvalitet i hver dråpe, og en spillbarhet som har gått litt i glemmeboken virker det som. Rare og N64 var litt av en kombinasjon.

Av en eller annen grunn laget jeg på denne tiden en desktop med bilder fra Jet Force og tekst fra en reklame for Norsk Sengetøylager (i dag: JYSK).

«Ja-a ... Hold øye med posten. Snart kommer Jet Force.» :ler:

JFG er et kjempe tøft spill, jeg husker kammeraten min hadde det, spilte det hele tiden, og en gang begynte vi å sloss fordi vi diskuterte hvem som var kulest :p

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@23.12.2004, 22.44
JFG er et kjempe tøft spill, jeg husker kammeraten min hadde det, spilte det hele tiden, og en gang begynte vi å sloss fordi vi diskuterte hvem som var kulest :p
153234​
hmm husker kammeraten min hadde det også men det var liksom ræva på
to player sammenligna med bond og alles kjære snowboard kids :p

Ahh, du vekker gamle gode minner fra N64 tiden min, tror jeg nesten må ta en dag her og grave frem den gamle Nintendoen og spille litt.

Jeg kom til der når jeg fikk nye rustninger, kom ikke lengre :(

Jeg gav opp ved å samle bjørnene. Men fant meg en timeattack video og så hva som skjedde så jeg er fornøyd! :ler:
Men fikk sterke traumer av at kontrollen virket håpløs, vanskelig og manøvrere og plaffe ned maurer, fort gjort å miste dyrebar HP! :sukk:
Men ellers ganske bra spill, jeg koste meg med det iallefall, mye hemmeligheter og tjall. :tommelopp:

D

Deleted member 1518

Gjest
Dæven det var gode tider, elsker det spillet. Jeg mangla 2 deler til det forbanna romskipet vi skulle samle deler til, tror det var 2 deler hvertfall. Jeg har aldri vært så ophengt i og klare ett spill, men jeg klarte det ikke for pokker, det irriterer meg enda....