Jetlag fra helvete

M

Mitt navn var Ace

Gjest
Er det noe info om det skal være memorycard til PSP? :confused:

Hadde vært litt vanskelig å få dette til, men hadde vært en lett løsning i forhold til å ha innebygd lagrings program som kan lett føre til mangel på lagringsplass. :tommelned:

Men vi får se...

var du i nærheten av konami boothen når mgs demoen ble stjålet, ikke at du stjal den men så du det da 2 karene stakk av med den

de greide å stikke av, la oss håpe det var en selvdestruerende disk som går opp i liminga når den kom i kontakt med LA's smog

Opprinnelig skrevet av Shadar@19.05.2004, 12.38
Interessant: Når PSP introduserer UMD, blir de rost opp i skyene og alle liker dem. Når Nintendo introduserer Mini-DVD blir de slaktet for ikke å forholde seg til standarden. Aner vi hype-mekanikk her? Er PSP unnskyldt et upraktisk lagringsmedie fordi det er en håndholdt?
Sikker på at om Sony hadde komme med eit heilt anna format til PSP enn UMD, ville folk ha skrytt likedan om kor bra det hadde vore. Kan berre tenke seg formatet PS3 vil få, folk kjem til å rose det på akkurat same viset.

Ser for meg ein fordel med at Nintendo bruker Mini-DVD til GameCube, ved at dei eventuelt kan bruke same formatet på deira neste handhaldt.

Opprinnelig skrevet av ak74u@20.05.2004, 00.25
de greide å stikke av, la oss håpe det var en selvdestruerende disk som går opp i liminga når den kom i kontakt med LA's smog
var det pc eller ps2 demo?

Aldri si aldri! MGS2 var jo også i utgangspunktet PS2-eksklusivt, men vi vet jo alle hva som skjedde et drøyt år etter lansering.

Opprinnelig skrevet av Jani@20.05.2004, 19.29
PS2..
MGS3 kommer ikke på PC.
samme det... ^_^
jeg kommer uannsett til og kjøpe det på ps2. på pc får man ikke helt den samme opplevelsen

Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@20.05.2004, 20.32
Aldri si aldri! MGS2 var jo også i utgangspunktet PS2-eksklusivt, men vi vet jo alle hva som skjedde et drøyt år etter lansering.
Joda, men det er ikke annonsert hvertfall.. :)

Opprinnelig skrevet av Mitt navn var Ace@19.05.2004, 16.39

Hadde vært litt vanskelig å få dette til, men hadde vært en lett løsning i forhold til å ha innebygd lagrings program som kan lett føre til mangel på lagringsplass. :tommelned:

Men vi får se...
det er memory card til PSP. på flere av bildene av den er det en liten memory stick nede i hjørnet ( også brukt i kamereaer og lignede ) , det er memory card'et.
hvorfor hadde det vært dårlig med harddisk? mangel på lagringsplass? hva om det var litt størrelse på den? trenger ikke all verden av plass til saves

Opprinnelig skrevet av SilentBob+21.05.2004, 00.16-->
<!--QuoteBegin-Mitt navn var Ace
@19.05.2004, 16.39

Men vi får se...
det er memory card til PSP. på flere av bildene av den er det en liten memory stick nede i hjørnet ( også brukt i kamereaer og lignede ) , det er memory card'et.
hvorfor hadde det vært dårlig med harddisk? mangel på lagringsplass? hva om det var litt størrelse på den? trenger ikke all verden av plass til saves [/b]
Jepp, PSP bruker minnekortet "Memory Stick Duo" utviklet av Sony selv, om jeg ikke tar feil. Etter hva jeg vet følger det med et 32MB Memory Stick Duo-kort sammen med PSP-en, men man kan også kjøpe 128 MB, 256 MB og kanskje 512 MB.
Sammen med PSP-en medfølger også en USB-kabel, slik at man kan overføre mp3-sanger ved evt. kjøp av større kort. :tommelopp: