JINsama Vant Nordisk

#1
Tenkte jeg like greit kunne lage et nytt emne om dette.

I hvert fall, JINsama knuste visstnok både Sverige og Danmark 2-0 i matcher og vant dermed det Nordiske mesterskapet!
Jeg tror Dansken spilte med Feng, er ikke helt sikker på detaljer, men de kommer garantert frem senere.

Uansett, grattis til JIN, vell fortjent mann!

Nå kan du selge premien og betale for Children of Bodom billettene, lol.
:mrgreen:
 
#2
Gratulerer med seiern Jin, det kom ikke akkurat som noe sjokk.
:mrgreen:
 
#3
Yay! Grattis med dagen! Uhh..mener seiern!! :p


*Waiting for details*
 

oma

Village Drunk
#6
jeg lurer på om hva han syns var vanskeligst jeg :p var nm verre enn nm? (norges og nordisk mesterskap, hva var vanskeligist :p)

gratulerer.. men var ikke 1.premien en tur for 2 til LA da? så nå har du billetter til 4?

gratulerer nok en gang...
 

EagleJin

Bear Necessity
#7
Grattis, JINsama! :D

Fooootage!
 
#8
Gratulere JINsama!!
you're the man! skulle nesten tro at du kan denge hvem som helst! norge er stolt over deg....hehe :)
 
#9
Gratulerer så mye!

Du beviste at Norge er bedre en Sverige og Danmark tilsammen!

EID :ler:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
Oh, sweet beibi! :)

Masse heder, ære og respekt i den retning JINsama! Nå venter jeg på footage fra kampene! :tommelopp:
 
#11
grættis espen. Det viktigste er ikke å delta, men å vinne :tommelopp:

Hvis du trenger selskap til USA så stiller jeg gjerne opp :rulleøyne:


- Daniel/Sniken
 
#12
jeg gratulerer så mye. det vil si jinsama er nordens beste tekken fighter...

men er det så mye å skryte av??
norge sverige og danmark... WOW!!!!

ta deg en tur til japan eller korea, så spiser dem deg levene. du har ikke nubbesjangs.

ta å bytt in usa biletten din mot en bilett til japan, så kan du finne ut hvordan en proffesionel tekken fighter ser ut..

ligger flere klasser over norden.
 

MadCow

Lokal moderator
#13
Opprinnelig skrevet av namco@14.10.2005, 16.14
jeg gratulerer så mye. det vil si jinsama er nordens beste tekken fighter...
men er det så mye å skryte av??
norge sverige og danmark... WOW!!!!
ta deg en tur til japan eller korea, så spiser dem deg levene. du har ikke nubbesjangs.
268997​
Ja, det er faktisk ganske mye å skryte av.

Svensken brukte Raven, og dansken han møtte i finalen brukte Feng.
 
#14
Helt ærlig, Namco-man tror du vi ikke veit hvordan de spiller? Vi vet de er langt over oss, men det er jo fordi det er arcader der og det er tonnevis av folk som spiller spillet. Men igjen, vil ikke si at norge ikke har en sjanse. Dyktige som pokkern er vi!! i masse tull vi ikke trenger å være i:p Husker når vi snakka om det hos jinsama, alt det norge var verdensmestere i... :ler: Men igjen, tror dere vikelig vi ikke haddet hatt en sjanse? Jeg tror vi faktisk kunne banka dem litt:)
 
#15
Hvis det er noen som er klar over at Japan og Korea er mesterland, så er jeg ganske sikker på at JINsama er en av dem. No news lizzzzm...
I USA er det opplegg faktisk, ikke bare en billett fram og tilbake. Men hvis det var meg ville jeg ikke takket nei til en tur til Japan i tillegg :D

...i norden er det übersjelden vi får en slik sjanse til å teste skills mot hverandre, så det er ikke bare å whiffe bort med en gang nei...


Er noen i Norge som har en sjanse. Blant annet Nilo, JINsama, Wallace, EagleJin (i hvert fall med Kuma,) og jeg vil like å tro at jeg også, har en sjanse :svette:
 

EagleJin

Bear Necessity
#16
Bare så dere vet det.. namco ville ikke vært høy på pæra om han hadde vunnet NM og NM. For det har jo ingenting når se når det finnes så mange som er bedre i land vi aldri får møtt fordi nesten ingen får sjansen til å dra dit.

Jeg nekter å tro at alle "der borte" er guder i Tekken. Uansett er JINsama Nordens nåværende gud, en "tittel" som ikke kom av bare ren flaks ;)
 
#17
Tusen takk alle sammen!
Var en artig dag i Stockholm! Som ble sagt før her i thread'en, jeg spilte mot Danmark/Feng og vant 2-0 i matcher. Så møtte jeg Sverige/Raven, der trengte jeg bare å vinne 1 av 2 for å gå til finalen... men hvorfor gjøre noe halvhjerta? 2-0 til meg der og.. :D
Så kvalifiserte Danmark seg til å møte meg nok engang i en Nordisk Finale, der jeg også vant 2-0.
Gutti har filma alt såvidt jeg vet, så matchene kommer helt sikkert ut før eller siden.

Jeg vant en PSP med noen spill, vet faktisk ikke hvilken spill ennå.. ettersom de skulle sende den hjem til meg. Skriver opp hvilke evt seinere hvis noen vil vite det.

Namco: Har da aldri skrytt av det heller jeg...
Og jeg vet åssen folk spiller stort sett over hele verden ettersom jeg download'er Tekken media HVER dag fra alle mulige steder! FYI, har vært i Japan å spilt.. ble ikke eid mer enn jeg eide. Spilte kanskje ikke mot de beste, men satt da i en arcade og testa mot forskjellige folk.

Anyways, var en heftig tur til Stockholm sammen med Gutti.. og MY GOD the Swedish chicks!!! :tommelopp:
 
#19
Gratulerer Jinsama,
sinnsykt kult at du vant nordisk, måtte jo bli en nordmann
Du ruler, nå får jeg i hvert fall lyst til å spille med deg
keep it up :tommelopp: :D
 
#20
Opprinnelig skrevet av JINsama@14.10.2005, 20.31
Tusen takk alle sammen!
Var en artig dag i Stockholm! Som ble sagt før her i thread'en, jeg spilte mot Danmark/Feng og vant 2-0 i matcher. Så møtte jeg Sverige/Raven, der trengte jeg bare å vinne 1 av 2 for å gå til finalen... men hvorfor gjøre noe halvhjerta? 2-0 til meg der og..  :D
Så kvalifiserte Danmark seg til å møte meg nok engang i en Nordisk Finale, der jeg også vant 2-0.
Gutti har filma alt såvidt jeg vet, så matchene kommer helt sikkert ut før eller siden.

Jeg vant en PSP med noen spill, vet faktisk ikke hvilken spill ennå.. ettersom de skulle sende den hjem til meg. Skriver opp hvilke evt seinere hvis noen vil vite det.

Namco: Har da aldri skrytt av det heller jeg...
Og jeg vet åssen folk spiller stort sett over hele verden ettersom jeg download'er Tekken media HVER dag fra alle mulige steder! FYI, har vært i Japan å spilt.. ble ikke eid mer enn jeg eide. Spilte kanskje ikke mot de beste, men satt da i en arcade og testa mot forskjellige folk.

Anyways, var en heftig tur til Stockholm sammen med Gutti.. og MY GOD the Swedish chicks!!!  :tommelopp:
269064​
Hei

jeg har ikke påstått at du skryter. det skal du fasktisk ha kreditt for. du er rolig og flyr ikke rundt å sprer at du er norges mester osv.

men en ting må du forstå, det nytter ikke å laste ned filmer fra nettet, du må være i japan å spille mot de beste.
og jeg tviler på at du eide de du spillte mot i japan...
og når du var i japan så spillte du ikke noe major turnering eller no. du har ikke spilt mot de gærne japanerne eller koreanerne..
det er ikke som å spille mot en "loser" feng og raven fra sverige og danmark kjønner du.

tro meg, for jeg har bodd i japan i en del år, og kjenner til gaming miljøet der. det ligger mange mange mange klasser over norden.

og tro meg når jeg sier at her i norden er du kjent og dyktig, men i asia er du bare en anen fighter.
dette er ikke noe personelig mot deg eller noe, så ikke ta det på den måten. dette gjelder alle fra norden.
vi kan ikke måle oss opp mot de som oppfant gaming, og ikke minst har faktisk laget tekken. det er ikke bare gaming for dem, det er en livstil og en væremåte. som vi desverre ikke kan måle oss opp mot.

men for all del, gratulerer igjen. du er nordens beste tekken5 fighter. og det kan ingen ta fra deg. og den tittelen har du fortjent.

Namco