JINsama Vant Nordisk

#21
jeg skjønner ikke....
hvorfor blande inn japan?
fyren må da kunne fryde seg litt med at han faktisk vant nordisk mesterskap. helt ut av det blå kommer du og smører inn "folk i japan er flinkere enn deg" mitt i tryne på ham?
leik wft, if I may ask?
Jeg tror JINsama vet såppass at han ikke er best i verden fra før, du.
festbrems to teh max.
 
#22
Namco= oppmerksomhetshore. Men han har ikke gjort noe spesielt. Så han skryter litt over at han har vært på ferie i Japan og at der så han store nerder som er tøffere enn våre nerder helt ut av det blå. Biggie.

Næh.

Gratulerer med seieren, JINsama. Stilig. =)
 
#23
Gratulerer JIN, dette var som forventet. Jeg viste 100% at han skulle vinne dette, ai ai .. svenskene og danskene fikk deng under TTT nordic 01 og JIN holder tradisjonen.
Norge er uten tvil det beste landet i fighting. (Sett noen footage av Finskene, og iallefall i T4 så var det mye bra der.)

men er det så mye å skryte av??
norge sverige og danmark... WOW!!!!

ta deg en tur til japan eller korea, så spiser dem deg levene. du har ikke nubbesjangs.
... Hvem pokker er det som starter med å si sånt? Hvorfor forteller du JIN noe han allerede viste? Eller, hvorfor i all verden forteller du det i det hele tatt? JIN har vært i Japan og er fullstendig klar over dette. Dette her gir seriøst ingen mening for meg. JIN har jo oppnådd alt det han kunne her i Skandinavia, men du tar feil at JIN bare ville vært casual i Japan. Ville hatt en uke med oppmerksomhet der. Men dette kan Raider, Netti eller Gutti fortelle, siden de opplevde det med VF ifjor.

men en ting må du forstå, det nytter ikke å laste ned filmer fra nettet, du må være i japan å spille mot de beste.
Igjen, hva får deg til å tro at JIN ikke har fattet dette? Jin er bare en gamer, og muligheten for Japan er liten, noe må vi her i norden gjøre og laste ned kamper for så å studere vidsa er dessverre det beste. JIN kan vel svare fint på dette selv, men han har gått lei av å kommentere .. teite ting mot han om jeg skal si det på denne måten.

Men skal vi se på resultatene så var ikke US så verst i T4 da, men var vel fordi flesteparten av koranene ikke ville spille det selv om sticka var smurt inn med marsipan og sjokolade.

Edit : Nei, er ikke Jin_ som har gjort comeback tilbake. Namco har en interesse for FF og jeg husker Jin_ sa at han ikke villet gamet FF om han fikk 1000 spenn i timen. :D (Eller er dette noe for å forvirre? :confused: ) Nå vi først snakker om Jin_, han fikk jo 3 plassen under VM Tekken 3 Arcade i 1998(Heihachi)? Og han er jo fra norden, husker jo Jin_ recorda åssen han ble eid av en Paul spiller, syke greier.) Poenget er - alle er klar over at nordens fightere ikke kan holde samme linje som Korea/Japan.

Edit 2 : Neo : Jeg skal btw være med til konserten, ja du hørte riktig. Metal på Duke. ^^
 
#24
Namco:vi kan ikke måle oss opp mot de som oppfant gaming, og ikke minst har faktisk laget tekken. det er ikke bare gaming for dem, det er en livstil og en væremåte. som vi desverre ikke kan måle oss opp mot:



hæ du er nøørd as! hvem som helst fra hele verden kan bli like flinke som de i Japan. faktisk bli bedre en de beste i japan og.. det er og mulig! har ikke så mye å si om du er fra et det landet der det startet med Gaming, for ingen av dem kidsa i japan i dag har vært med å skapt tekken liksom hehehe.. dem har vokst opp med et stort miljø innenfor gaming o.l men ingen er født med TekkenDNA alle er learners...

Og tror ikke det er mulig å ligge mange mange klasser over som du sier.. det er liksom bare et spill!! og man stopper på et nivå.. man kan ikke gå "beyond" selve spillet, og det nivået der vil si at du har Mestret spillet/character`en.
Og det er akkurat det mange i japan har gjort og JINsama har også gjort! :tommelopp:

Derfra handler det bare om den som tenker kjappest,smartest,reagerer best osv og det er opp til hvært enkelte.. og det har ikke noe med gaming å gjøre. Blir på en måte som sjakk.

mener jeg..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
PS: Amerikanerne oppfant gaming. :)
 
#26
Oma: Jeg synes det var mye verre å spille mot de i Nordisk, enn de jeg møtte i NM. Law'en i Sverige eier alle Law'en i Norge, en dyktig Law spiller som kaller seg BlixtBob (sto Flashy Bob på minnekort profilen hans).
 
#27
hahah Namco du er mongo-teit! Her gratulerer vi en norsk mann som vant nordiske mesterskap, og du kommer inn og skal minne oss på at han bare er en normal spiller i forhold til Japanerne?
Ingen her har gitt JINsama tittelen som verdensmester, så hvorfor blande inn dette? Og måten du sier det på viser at du på en måte ser ned på JINsama fordi han vant nordisk... Neste gang kan du heller bare gratulere med seieren og tenke sålangt at de fleste forstår at Japan og Korea er syke når det gjelder gaming. Tror ikke du er den eneste her som vet om det, slik at du må informere oss andre!!!

BAMBOCHA!
 
#28
NAMCO: Du har seriøst problemer azz namco!! har espen tatt deg i rævva eller hvorfor så offensivt? hvor kommer anger en fra? lol tro meg Jinsama er DRIIT bra tekken spiller og jeg tror faktisk vi hadde tatt JAPAN i rævva sier jeg bare, regner spess med meg selv INGEN TING SLÅR PAUL, så fiks noen av de Gærne japanerne/koreanerne dine så skal jeg eller espen denge dem hardt og ikke vær så brun i tunga av de japanerne de lager spillet vi denger dem med den:) arigato :kul:

GRATTIS a espen knuste svenskene og danskene HEHE

u are the champ.. :p hehe. spilling snart eller? så kan vi velge en unofficial champ også snart aight :kul: skulle ønske jeg var med til us og banka noen fattass T5 spillere der :D og de Japse spillerene som namce driver å u ligger med høres ut som :blunk:
 
#31
Jeg sier bare grattis jeg også. :) Morro med en nordmann blant de beste, bare i scandinavia! :) Nordmenn er jo kjent for å være best på mange områder. Kan jo faktisk dra inn både starcraft og CS (counterstrike). Japenesere er bare heeelt gale, spes. med å få inn en scandinavier med i noen turneringer. Trenger knapt nok å kunne spille noen som helst spill engang.
Har selv jobbget med japanske turister her til lands, dere bare aner ikke hvor mange giftemål jeg fikk i løpet av en sommer ved en isbre her til lands. Jeg takket jo høflig nei til alle da, jeg hadde dame også. Men det var utrolig mange japanesere som bare inviterte meg til japan bare for at jeg skulle få se hvordan det så ut der! Hadde jeg i tillegg sagt hvilke spill jeg spillte på den tiden så hadde jeg sikkert blitt kidnappet. :p
 
#32
Opprinnelig skrevet av na_X@16.10.2005, 07.09
Jeg sier bare grattis jeg også. :) Morro med en nordmann blant de beste, bare i scandinavia! :) Nordmenn er jo kjent for å være best på mange områder. Kan jo faktisk dra inn både starcraft og CS (counterstrike). Japenesere er bare heeelt gale, spes. med å få inn en scandinavier med i noen turneringer. Trenger knapt nok å kunne spille noen som helst spill engang.
Har selv jobbget med japanske turister her til lands, dere bare aner ikke hvor mange giftemål jeg fikk i løpet av en sommer ved en isbre her til lands. Jeg takket jo høflig nei til alle da, jeg hadde dame også. Men det var utrolig mange japanesere som bare inviterte meg til japan bare for at jeg skulle få se hvordan det så ut der! Hadde jeg i tillegg sagt hvilke spill jeg spillte på den tiden så hadde jeg sikkert blitt kidnappet. :p
269462​
Var det ikke en nordmann som tok alt i Starcraft da?

Espen dah... Det som er koselig er at du alltid har begge beina på jorda da:D
Har sagt det noen ganger til det allerede men gratulerer!
 
#33
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@16.10.2005, 22.06
Var det ikke en nordmann som tok alt i Starcraft da?
Tenker du på han gutten (han kalte seg Alias, hvis jeg ikke husker helt feil) som de viste en dokumentar om på tv2?
 
#34
Altough I would have been more happy with winning it myself ( :rulleøyne: ) :

Congratulations Espen!!

I haven't got nothing to compare it with, but your Christie seemed Powerful ya! :thumbsup: ...

I also want to apologize if I acted or said anything strange or offending while drunk ya, bit worried that might've been the case considering what I remember from that night ye see.

You were already confirmed to be on the USA trip already, but I hope you can enjoy your PSP too, way :] .

!!
Stockholm Tekkenplayers can host a moderate amount of guests at any time, so if any of you Norske Tekkenspiller suddenly gets the urge to visit Sweden, just tell us and we'll set it up no problem ^^ . Also, please notify via PM or something when ya gonna have a big session in norway, chances are Sweden (or rather, me :rulleøyne: ) might show up...
!!

Duke --> Wa, there was a TTT nordics?? Any further info about it, like what swedes were there and such? : D
Also, the finns never really played T4 (much like the rest of the world wah ^_~), they are good TTT players though =) . Only T5 finn footage I know of are the SWE vs FINN games from their visit to Sweden last week, I could send some of them via irc (quakenet #bitterharmony) to anyone interested, feel free to just idle in there too! There are also some on arctic-charge.com but those don't showcase the Finn strength at all :tommelned: .

NAMCO --> what a guy you are, eh!
Tekkenplayers in Europe are in some cases better than the Average Korean Fighter, and this is from first hand experience ya.. People DO travel and communicate with each other even over the borders, even though I've never seen a Norwegian Tekken-player before last thursday :ler: . You can however NOT expect any European to become extremely skilled at a game like this, because the scene here just can't produce a player like that. It is, however, extremely naive to believe that being the best in Scandinavia isn't difficult - a belief like that just showcases ones lack of knowledge about the game.
Instead, You should wholeheartedly support JINsama and bow DOWN!! before him as the Kingdoms of Sweden and Denmark already have been made too.


Chris, Espen -- Nice meeting you, see ya in the future.

:)

/den där bob ("Smilie LIMIT!?? wtf dudes...) ; )
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#35
Eyh, respekt til Sverige! :D
Vi liker gode tapere! :kul:

Ellers, hadde det vel ikke vært moro å dra en gjeng med folk som hadde lyst, til Sverige og gamet litt med de folka der som er gode...? :) Virker jo som om BlixtBob har connections, og vi kunne hatt en liten og totalt uoffesiell landskamp...?

Bare lufter en interessant tanke! :p
 
#36
okey, nå er jeg veldig usikker men jeg tror jeg har sett BlixtBob spille, la meg sjekke om jeg finner den filen!! Hvis det er deg så husker jeg at jeg sa!! hellige guds navn for en law spiller...blir nesten turnd on!! :blunk:


Edit: jo, fant deg jeg, kul spille stil!! var kampene mot finnland gutta!! nice man!!
 
#37
Opprinnelig skrevet av dodraugen2k+16.10.2005, 22.32-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@16.10.2005, 22.06
Var det ikke en nordmann som tok alt i Starcraft da?
Tenker du på han gutten (han kalte seg Alias, hvis jeg ikke husker helt feil) som de viste en dokumentar om på tv2?
269670​
[/b]
Jupp, han tenker jeg på:p

EDIT: Selvom jeg trodde han kalte seg selv killer...


Hmm er det vids ute fra Nordisk?
 
#38
BlixtBob: Takker!
No worries, du var ikke den eneste som var drita full.. husker Titan også var temmelig borte. :ler: Var vel bare jeg, Gutti og Mike (Nina spilleren ?) som var edru. Titan var verst av dere da, hørte av Mike at han ikke huska en dritt av den kvelden da vi gikk tilbake til Clarion Hotel.


Starcraft dude'en kalte seg Slayer.
 
#39
Opprinnelig skrevet av JINsama@17.10.2005, 13.58
Starcraft dude'en kalte seg Slayer.
269762​
AHA!
My bejb to the rescue!