Jobbe for EA?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Teste spill?

Her:

Electronic Arts is looking for Norwegian speaking linguistics testers in our Stockholm office or in one of our abroad studios in , or . We have several language testing projects taking place between November and January 2005/2006.

As a Language tester you will be responsible for the linguistics testing of one or several of the games that Electronic Arts localises for the Norwegian market.

Linguistics testing includes testing on various platforms (PlayStation 2, PC, XBox), reporting, follow-up and analysis of the assigned projects. A testing project usually lasts about 4-5 weeks.


Hva kan du?

Requirements include:


Experience in playing video games on different platforms.


Medium to Expert knowledge of PCs and Microsoft Windows environments.


Knowledge and understanding of different game categories.


Thoroughness, great sense of detail.


Outstanding native language skills – oral and written. Proficiency in grammar, sentence structure and game terminology is a must.


Excellent English – oral and written.


Team player.


Willingness to travel and flexibility.




One or several of the following experiences/educations are desired:





QA testing or other software testing experience


University level Norwegian grammar education


University level Translation/proof-reading education


Experience as a translator/proof-reader



Please send your CV and an application, including a summary of games you frequently play by email to job-se@ea.com. Accepted applicants will be subject to translation tests.



Få mer informasjon HER
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
...Så du har universitetsgrad i norsk grammatikk og perfekt engelsk, men du gidder ikke søke fordi du garantert ville fått jobben og dermed måtte flytte?
Ikke for å være spydig, men jeg tror ingen på dette forumet er kvalifisert nok til å søke på denne jobben (kanskje med unntak av Houseman).
 
#5
Opprinnelig skrevet av Mongis@06.09.2005, 18.21
Skulle gjerne jobbet med spill, og dette er vel en fin sjangs for å komme seg inn i bransjen. Men orker ikke flytte til Sverige bare for det liksom.
258790​
Syns du skal prøve Mongis. :kos:
 
#6
Opprinnelig skrevet av Yetipants@06.09.2005, 19.24
...Så du har universitetsgrad i norsk grammatikk og perfekt engelsk, men du gidder ikke søke fordi du garantert ville fått jobben og dermed måtte flytte?
Ikke for å være spydig, men jeg tror ingen på dette forumet er kvalifisert nok til å søke på denne jobben (kanskje med unntak av Houseman).
258815​
Jeg glemte å føre opp en viktig setning i det innlegget mitt, og det er: "selv om jeg hadde vært kvalifisert eller ikke". Jeg beklager, for jeg vet jo selvsagt at jeg ikke er i nærheten av kravene.
 
#8
Jeg og! Men jeg ville heller ikke flytte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Jeg fikk ikke jobben, men flyttet likevel.
 
#10
Jeg fikk ikke jobben, og flyttet heller ikke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Jeg fikk ikke jobben, men stengte denne tråden likevel.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.