John Carmacks rakett svikter

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ai, kjipe greier. Det er vel ca. en måned siden jeg så en video av en vellykket oppskytning (og landing), og det så virkelig lovende ut. Ja ja, Carmacks lommebok vokser sikkert litt i disse dager, så han får vel teipet den sammen igjen.

Opprinnelig skrevet av Shadar@12.08.2004, 10.24
News @ GameSpot

Hm. La oss håpe dette ikke blir en parallell til Doom 3s salg i Europa. Uansett finner dere film fra den dyre styrten (Raketten kostet $35 000) på Armadillo Aerospaces offisielle webside.
86084​
Hmm, sett at når NASA jobbet med å sende en rakett opp til den høyden armadilloaerospace jobber med brukte de 60 millioner dollar ($60 000 000). Og nå gjør en fyr det samme på hobbyen sin og bruker bare $35 000 på det. DET må jeg si er imponerende :)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ladies and gentlemen, a winner is Lodin(pun intended). Beltedyr er ikke akkurat synonymt med vitenskapelige fremskritt slik jeg ser det. Men nei, det overrasker meg ikke at en mann som John Carmack sender opp raketter i fritiden. Det neste blir vel tyrefekting...

Opprinnelig skrevet av Shadar@16.08.2004, 16.24
Det er ganske interessant. Er det ikke synd Carmack allerede er gift, Elfkin?
88350​
Jo, definitivt, men nå (for en måned siden) er han jo blitt pappa til og med. Håper bare ikke det tar tiden hans bort fra å lage bra spill bra raketter :)