Joint Operations Typhoon Rising

Kjøpte det her idag og WOW. For et spill....helt utrolig rå grafikk(om en kjører alt på maks).

Det her er BF1942/Vietnam knuseren delux altså.

Noen som har hatt den glede av å spille det?

Jeg har kun spilt demoen, og jeg likte det veldig godt. Det var veldig tøft å spille så mange på en bane. Frakte folk med helikoptere og båter osv.
Men jeg foretrekker Battlefield: Vietnam (selv om jeg bare har prøvd to demoer til Joint Operations).

ja jeg synes spillet er bra... men eneste minuset er at det ikke er singel player.... :(

siden jeg er en andre verdens krig hore så foretrekker jeg bf 1942 best selv om ikke motoren bak spillet er den råeste den dag i dag...

vurderte å kjøpe Søldner: secret wars grunnet realismen å det at alt kan ødelegges, for er litt tåpelig at når du ser B 17 flying fuckings fortress kommer mot deg i 1942, så er det bare å ta dekning i en brakke så kommer ikke bombene gjennom. mye morsommere hvis brakken hade blitt gruset til pinneved, menmen.

men så hørte jeg at søldner var proppet med bugs, så da ble det litt turnoff, så venter til det har kommet en del patcher før jeg skaffer meg søldner...

har og prøvd demo til joint operations å likte at det var jævlig mange på kartene å det ble en veldig intens krigføring. men som sagt jeg har en andre verdens krig fetisj, så foretrekker fremdels bf 1942...

Scwepps: Ikke kjøp deg Soldner..jeg har spilt det selv og jeg fikk et veeeeldig dårlig inntrykk. Motoren i Soldner er klønete, tung og buggete. Grafikken er elendig, skikkelig utdatert grafikk.

Det at du liker at man kan ødlegge det meste i Soldner er kult, syntes jeg også de 1-2 første timene jeg spilte spillet.

Spillet er bare ca. 500mb *hint, hint*

Ta mitt råd i bruk, du vil takke meg :)

Jeg spilte også bf1942 før, nå spiller jeg bare bf1942 med mods. Forgotten Hope modden er en VK2 mod som jeg anbefaler deg sterkt. Mye morro i den. :tommelopp:

spiller en del forgotten hope også. liker den modden veldig godt. prøvde foresten den sjørøver/pirat modden. ganske festlig mod faktisk :ler:

Opprinnelig skrevet av Scwepps@25.08.2004, 18.52
siden jeg er en andre verdens krig hore så foretrekker jeg bf 1942 best selv om ikke motoren bak spillet er den råeste den dag i dag...

vurderte å kjøpe Søldner: secret wars grunnet realismen å det at alt kan ødelegges, for er litt tåpelig at når du ser B 17 flying fuckings fortress kommer mot deg i 1942, så er det bare å ta dekning i en brakke så kommer ikke bombene gjennom. mye morsommere hvis brakken hade blitt gruset til pinneved, menmen.

men så hørte jeg at søldner var proppet med bugs, så da ble det litt turnoff, så venter til det har kommet en del patcher før jeg skaffer meg søldner...

har og prøvd demo til joint operations å likte at det var jævlig mange på kartene å det ble en veldig intens krigføring. men som sagt jeg har en andre verdens krig fetisj, så foretrekker fremdels bf 1942...
93128​
Off-topic:

Hvis du kjøper Söldner for singelplayeren så blir du dypt skuffet, men i multiplayeren så e alt nydelig.

Kan ikke si at det va noen giga bugs.
Eg har d sjøl og d e et nydelig spill med fullt av biler, tankser, fly, helikoptere, men desverre ikke båter...

Noe av d som er sykt morsomt å støte på er å joine en server hvor hver eneste form for hus er knust til pinneved.

Spillet er fett i en liten periode så går man lei. Jeg kjøpte spillet og har spilt det ~20 timer online og 30 i coop på lan, så det er egentlig verdt pengene. Får vel installere det igjen snart og spille litt mer.

Opprinnelig skrevet av Elfkin@02.09.2004, 12.23
Spillet er fett i en liten periode så går man lei. Jeg kjøpte spillet og har spilt det ~20 timer online og 30 i coop på lan, så det er egentlig verdt pengene. Får vel installere det igjen snart og spille litt mer.
96913​
Helt enig med Elfkin her, var kjedelig etter en stund, men jeg plukket det opp igjen nå.
Synes det var mye bedre nå, kan ha noe med at folk faktisk jobber sammen som et team.. bare Battlefield ble sånn :) :p