Joystick PS3, XBOX360 og NR!

Slik ser Xbox 360 Joystick ut:

Og Playstation 3:

Også var det Nintendo sin Revolution controller som vi ikke vet noe men har en eksempel på hvordan den funker hvis det skulle være gyroskopisk.

Er selvfølgelig falsk!

D

Doctor Downs

Gjest
Dette er Spillegal. Det var Electronic Entertainment Expo i mai. Live og med tonnevis av presse.

Tror du virkelig ikke vi vet hvordan Xbox 360- og PS3-kontrollene ser ut?

Har ikke sagt noe at dere ikke vet noe om PS3 og X360 kontrollere, viser bare noen bilder og hvis det er ikke lov så slett meg fra denne forum.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er paven trønder?

D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av nitrooo@16.06.2005, 17.46
Har ikke sagt noe at dere ikke vet noe om PS3 og X360 kontrollere, viser bare noen bilder og hvis det er ikke lov så slett meg fra denne forum.
233673​
Reglene er, som du sikkert kjenner igjen fra alle andre forum du har vært på, at man sjekker om informasjonen du legger ut finnes her allerede før du lager et nytt emne om det. Og hvis hensikten ikke var å opplyse oss, hva var det da? Lage et personlig bildegalleri?

Og forresten, "forum" er intetkjønn.

Det stråler fake av den ja. Men jeg likte ideen med touchpad som C-stick. Da slipper man i allefall at tingen slites ut og blir løs som N64 stikka hadde store tendenser til. Samme med GC-stikka og egentlig, men ikke like mye.

Opprinnelig skrevet av Aquila+16.06.2005, 18.44-->
<!--QuoteBegin-nitrooo
@16.06.2005, 17.46
233673​
Reglene er, som du sikkert kjenner igjen fra alle andre forum du har vært på, at man sjekker om informasjonen du legger ut finnes her allerede før du lager et nytt emne om det. Og hvis hensikten ikke var å opplyse oss, hva var det da? Lage et personlig bildegalleri?

233696​
[/b]
Nå har vi i hvert fall et emne hvor vi kan diskutere de kommende kontrollene og poste nye bilder og infomasjon om dem. :tommelopp:

Der er vel ikke så mye mer å si om kontrollerene til PS3 og Xbox360. Er vel Revolution kontrolleren som folk kan ha litt interesse av å få vite mere om etterhvert som informasjon slippes ut på nettet :)

Opprinnelig skrevet av Aquila+16.06.2005, 18.44-->
<!--QuoteBegin-nitrooo
@16.06.2005, 17.46
233673​

233696​
[/b]
Tror mer han mente at vi skulle diskutere kontrollene som et eget emne, istedet for å ta det i andre diskusjoner. Han laget ikke emnet for opplysning, men mer som en sentral plass man kunne diskutere det.

Da burde han ha oppfordret til diskusjon, ikke bare slengt opp noen bilder og håpet at det hele ordnet seg. <_<

Enig at det ikke var beste måte å innlede emnet på. Selve førstepost-oppsette var dårlig. Men jeg tror flesteparten her tar hintet, og diskuterer, uten å stusse på det. ;)

Nei, emnet er ubrukelig. Det er jo tydelig at det ikke funker når vi diskuterer om det funker istedet for å diskutere kontrollerne.

Altså, hvem som helst er velkommen til å oppfordre til diskusjon i emnet. Men emnestarteren burde ha gjort det. Det var et labert forsøk på et emne, og han kunne like gjerne ha postet bildene i de dedikerte emnene for konsollene.

:kos:

Herregud! Hvor vanskelig er det å finne noe å diskutere? Vi kunne jo startet en kjempepoll om hvilken av det to kontrollen du liker best, vi kunne startet et emne om hvordan du tror nintendos kontroll kommer til å se ut. Eller hva med et emne der man klager på at sony har forandret dual shock'en og gjort den altfor liten...

Seriøst, noe jeg har betet meg merke i er at sony ikke har med trigger på kontrollen. Jeg synes xbox' triggere er fenomenlt gode i spill. I bilspill og FPS/skytespill er triggerne konge, og jeg hade virkelig håpet at sony kunne innse dette. Jeg klarte liksom aldri å få en god feeling med killzone og kontrollen. I skytespill gir triggerne en følese at det er triggeren på selve pistolen man trykker på, noe som gir litt ekstra til spillopllevinga.