Joysticks

P

PspKid

Gjest
Jeg vil gjerne ha forslag på, stikker som er , bra og spille , med
Helst Arcade for konsoller, men jeg kan godt høre om, vanlige oxo
Kom med forslag gjerne bilder
:tommelopp:

Hvis du ikke er så nøye på kvalitet osv. så er x-arcade stikken ganske bra. Men selv annbefaler jeg at du kjøper custom made stikker, hvor du selv bestemmer hvordan den skal være.
På forumet til shoryuken.com finner du folk som lager dette til deg.
her har du feks. en som lager slikt.

Har også hørt mye bra om Mas. Mener å huske de hadde optiske stikker :tommelopp:

P

PspKid

Gjest
X-arcade utgår den er ikke bra nok, men takk for kjapp respons .
kjenner en som kjøpte han poffa den , liker ikke typen stikke der heller jeg :tommelned:

Men den du viste link til Ruler :rulleøyne:

Lodin

Der Waaaah
Eller du kan gå mot det motsatte aspektet av prisregisteret (stikkene til Balle vil koste deg en arm og et bein) og plukke opp en av de gamle PSX stikkene til Namco. De er rimelig solide prisen tatt i betraktning (rundt 400) og med en converter kan de brukes på samtlig konsoller samt PC.
Bruker min til MAME og er rimelig godt fornøyd.

Æsj. Pære-sticke suger. Eple-sticke er mye diggere. ^_^

Jeg foretrekker i hvert fall eple-sticke.

Jeg kan anbefale disse:
Hori Arcade Stick (Soul Calibur II) - GameCube
Hori Arcade Stick (Soul Calibur II) - PlayStation 2
Namco Arcade Stick - PlayStation / PlayStation 2

For GameCube har jeg Hori Arcade Stick, en sticke jeg er veldig godt fornøyd med. Virker solid, og er god å bruke. Fungerer selvfølgelig til alle spill som ikke bruker «venstre spak» og «C-stick» på GameCube (jeg har selv brukt den en del til Soul Calibur II og Ikaruga). De to «Soul Calibur II»-stickene fra Hori til GC og PS2 er vel så og si helt identiske tror jeg.

Til PlayStation 2 har jeg Namco Arcade Stick. Veldig god den også. Selv bruker jeg den kun til Virtua Fighter 4: Evolution - men til det fungerer den utmerket.

Pære eller eple? Opp til deg hva du foretrekker. Jeg holder meg til eple.

P

PspKid

Gjest
Den game Namcostikka er elendig til fighting :eek:
kan bare brukes til Mame oxo , den var elendig på street fighter

er det ingen som selger stikker i Norge mere?