Juiced

Noen som vet om det noen gang kommer til å bli sluppet ut. Ser på gamespot at det bare blir mer og mer utsatt og leste på vg at de nordiske disputørene ikke vil gi det ut på en god stund ihvertfall etter at Acclaim gikk konkurs.

Lodin

Der Waaaah
All den tid spillet ikke har en utgiver lenger kan det nok ta litt tid ja. Må nok vente til noen kjøper opp rettighetene på konkurssalget.

Hørte det var utsatt til 24. Sept!

Kommer det til å gå enda lengere tid! Tror det blir Burnout 3 i stede på meg.

Jeg har lastet ned og prøvd nøyaktig 3 bilspill de siste to ukene til Xbox. Burnout 3, Street Racing Syndicate og Juiced. Burnout 3 står i en klasse for seg selv, og de to andre er vel nesten en smakssak. Street Racing Syndicate både ser og føles som Need For Speed Underground, men med free-roaming modus inkludert i karrieren (i Midnight Club stil). Juiced virker som en blanding av Project Gotham Racing og Need For Speed Underground.

Av disse blir det nok bare Burnout 3 jeg gidder å bruke penger på, men hvis jeg skulle velge to av de, måtte det blitt Street Racing Syndicate i tillegg. Juiced er et spill som hadde potensiale men føles mer som en billig kopi av andre spill i sjangeren. Street Racing Syndicate er nesten prikklik NFS:U, men siden det har free-roaming modus synes jeg det var hakket bedre, pluss at det har skadeeffekter, noe som teller ganske mye i den typen spill.

Synes Juiced var faktisk bra jeg. Bilen din tar skade så den må repareres underveis. Dette savna jeg i NFSU2. Og så kan du vedde på løp, pluss ta bets på dine egne løp. Grafikken var nice. Og eeeendelig, løp på dagtid. Er drittlei av NFSU seriens mørke baner. Ja, vet at det skal være slik men allikevel så blir det litt vel monotont.

En litt mer realistisk vri på den type racing.

SHDR

Gullmedlem
Det ble sendt ut omtalekopier av Juiced like før Acclaim gikk konkurs, og det ble møtt med temmelig lunken kritikk. Såvidt jeg har skjønt blir spillet nå jobbet på i forkant av en storstilt release. Det blir nok bedre enn det var ... dette er en typisk franchise THQ trenger for å kunne tilby noe til alle, og ærlig talt synes jeg Juiced høres mye "fetere" ut enn Need for Speed: Underground. Koblet med en god reklamekampanje kan jeg tenke meg at røykehjørnet på ungdomsskoler over det ganske land flommer over av "harru tæsja Juiced ell?" i løpet av høsten ...

Hvordan var det den Juiced sangen var igjen...

Tits up
Butt down
Pedal to the floor!

:D

jeg testet en demo av Juiced før jul og jeg kan ikke si at jeg ble imponert. Grafikken var helt grei, men kjøregenskapene til bilene fikk meg til å tro at det var strykejern jeg hjalp gjennom banen. Juiced var for min del bare en billig grøt av alt annet der ute. Kjøp Burnout 3 i stedenfor :)

Nå står det at det kommer ut 12 Juni på gamespot, håper de har gjort noe nytt med det, siden det er nok en del som har lasta ned den første verson som beli sent ut til anmeldere.

Men men, det var faen meg på tide at det kommer ut.