Jule tilbud på spill!

Ja, da har me børi ved og åpna gaver..
Og er ganske fornøyde så å si..

to the point:

Sitter på:

PSone:
-Final Fantasy VII -platinum- (PAL, Ripete cover med noen små sprekker forran på coveret, Ripete discer, men selvfølgelig spillbart.) *100,-*
-Final Fantasy Chronicles -greatest hits version- (NTSC, skal være nytt når det lander i postkassa mi!) (kommer 05.01.05!) *250,-*

PS2:
-Red Faction (PAL, Mint!) *75,-*
-Maximo (PAL, Mint!) *75,-*
-Zone Of The Enders (PAL, slitt Cover og Manual, småripete disc) *45,-*

<<PS2 spillene kan selges samlet for 180,->>

<<PSone spillene kan selges samlet for 300,->>

Prisene er eksl frakt.

Opprinnelig skrevet av Ava1on`@24.12.2004, 08.44
Chronicles, er det FFII og Chrono Trigger?
153440​
stemmer nesten, FFVI ikke FFII, jævlig surt at det aldri kom til Europa.. Dårlig trekk av Square, ettersom de 2 spilla er noe av d beste som kom på SNES..

Må bare si at sist jeg sjekket solgte Gamesmix Platinum-utgaven av FFVII til 199 hvis jeg husker riktig, og det var forseglet. Dermed burde du kanskje sette ned prisen litt.

Opprinnelig skrevet av BakaBox@24.12.2004, 11.06
Må bare si at sist jeg sjekket solgte Gamesmix Platinum-utgaven av FFVII til 199 hvis jeg husker riktig, og det var forseglet. Dermed burde du kanskje sette ned prisen litt.
153490​
Lykke til med å finne FFVII i en norsk webshop =P

Tviler sterkt på at man får tak i det spillet nytt no mer.

Men kunden bestemmer og jeg skrur ned prisen litt :p

De fleste spillbutikker selger det dessuten til den prisen. Iallfall i Haugesund, og Stord, sist jeg sjekket.

Ja, de selger det for 199,- på platon ved torgalmenningen i Bergen også, og det har de gjort i flere år nå.

Dessuten er det FFIV hard-type som er i FFChronicles - det samme som er i FFAnthology i Europa. I tillegg er både FFII og FFVI kommet ut i Europa. FFII i pakken FFOrigins, og FFVI som stand-alone-pakke.

Opprinnelig skrevet av Egle@25.12.2004, 18.12
Ja, de selger det for 199,- på platon ved torgalmenningen i Bergen også, og det har de gjort i flere år nå.

Dessuten er det FFIV hard-type som er i FFChronicles - det samme som er i FFAnthology i Europa. I tillegg er både FFII og FFVI kommet ut i Europa. FFII i pakken FFOrigins, og FFVI som stand-alone-pakke.
153713​
Ja jeg er fullstendig over hvilke remakes av FF til snes som er tilgjengelig på både PAL og NTSC... Jeg har alle sammen :p

en ting er hard fakta : Chronicles koster 800,- på spiderman, og Chrono Trigger som følger med i Final Fantasy Chronicles er ikke tilgengelig i norge! :p

Opprinnelig skrevet av roy_nor@24.12.2004, 20.16
Ja, da har me børi ved og åpna gaver..
Og er ganske fornøyde så å si..

to the point:

Sitter på:

PSone:
-Final Fantasy VII -platinum- (PAL, Ripete cover med noen små sprekker forran på coveret, Ripete discer, men selvfølgelig spillbart.) *100,-*
-Final Fantasy Chronicles -greatest hits version- (NTSC, skal være nytt når det lander i postkassa mi!) (kommer 05.01.05!) *250,-*

PS2:
-Red Faction (PAL, Mint!) *75,-*
-Maximo (PAL, Mint!) *75,-*
-Zone Of The Enders (PAL, slitt Cover og Manual, småripete disc) *45,-*

<<PS2 spillene kan selges samlet for 180,->>

<<PSone spillene kan selges samlet for 300,->>

Prisene er eksl frakt.
153430​
Maximo og Zone Of The Enders 100kr?