Julesalg; Wii, PS3 og Xbox 360

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Selger unna spill som jeg ikke har bruk for lengre
Her er det mange fine julegaver til en billig penge folkens!

PS3

Dead Space - 50
Little Big Planet - 50
Killzone 2 - 70
Grand Theft Auto IV - 60

Wii

Super Paper Mario - solgt
The Godfather Blackhand edition - 50
Resident Evil: The Umbrella Chronicles - 75
Resident Evil: The Darkside Chronicles - 75
Red Steal 2 - 40
Mario Kart Wii - solgt
Super Smash Bros. Brawl (NTSC) - 100

Xbox 360

Batman: Arkham City - solgt
Crysis 2 Limited Edition (Med ubrukt kode for bonus innhold) - 75
Need For Speed: Hot Pursuit - 75
Burnout: Paradise - 40
DeadRising 2 (Classic) - 40
Pro Evolution Soccer 2011 - 50
Pro Evolution Soccer 2009 - gratis ved kjøp av spill

Ingen bytter
 
#2
Er Mario Kart Wii komplett og ikke i noe bundle-pappcover? I
 
#3
Pappcoveret er borte, hjulet ligger hjemme hos mor ett eller annet sted. Ska du ha hjulet, så skal må du isåfall vente rundt 2 uker, (jeg skal ikke hjem før)
 
#5
Pappcoveret er borte, hjulet ligger hjemme hos mor ett eller annet sted. Ska du ha hjulet, så skal må du isåfall vente rundt 2 uker, (jeg skal ikke hjem før)
Jeg trenger ikke Wii Wheel dritten, men er det i orginalt hvit Wii standard -cover lizzzzzm?
 
#7
Ok, jeg tar'n!! Men kan du sende meg PM elle hva faen det kalles her på spillegal med kontonr ditt? Jeg for det ikke til... skjønner ikke en jævla dritt av dette nye fittesystemet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Klikk på navnet til en kis eller ei kisinne, trykk "Start a conversation" og så bør ting funke som i en vanlig tråd, bare at kun de du inviterer har tilgang til å lese og skrive. Med forbehold om at du også kan ha uflaks og ikke ha mulighet til å mekke samtaler, da.
 
#9
Hmm...hvorfor kan jeg ikke velge ''Start a conversation'' med Dolah, men trykker jeg på Yeti f.eks så går det helt fint ?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#10
Det er en innstilling man må slå på selv tenker jeg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#12
Jeg kan godt sette over 200 spenn til deg så sender du meg Arkham City i posten!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#13
Hmm...hvorfor kan jeg ikke velge ''Start a conversation'' med Dolah, men trykker jeg på Yeti f.eks så går det helt fint ?
Jeg tror det er en av moderatorene som har gjort det sånn, pga du ville ha spill de egentlig ville ha.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.