Juling av GameBoy spillere

#1
Det virker som det er hardt å være GBA spiller i Bush landet for tida. Les denne artikkelen på dagbladet.


Har dere noen (forhåpentligvis) like dramatiske historier å fortelle fra når dere har spilt på GBA (eller andre bærebare spillkonsoller) ute i det offentlige rom? Fått noen syke kommentarer eller vært så oppslukt at du har drete deg ut på en eller annen måte? Please tell :)
 
#2
Dermed tilkalte Phillips skolens politimann, Paul Cochran. Da politimannen foretok en rutinemessig undersøkelse av gutten, fikk han brått rettet en rekke slag og spark mot seg - og måtte takle gutten i bakken. Mens Phillips holdt fast beina til gutten, ba Cochran skolens sekretær om å ringe etter forsterkninger.

Litt senere ankom politimennene Michael Kroll, Robert McFarland og Adam Ruffner til skolen, der 14-åringen fortsatt slåss med de to mennene på rektors kontor. Selv da gutten fikk på seg håndjern, klarte han å nikke til flere av politibetjentene.

Dermed trakk McFarland fram en strømpistol, og ga gutten et kraftig elektrisk støt. 14-åringen roet seg noen sekunder, før han igjen ble krakilsk. Fortsatt tviholdt han på GameBoyen sin.

McFarland kjørte like godt på med nok et strømsjokk, noe som satte gutten nok ut av fatning til at politifolkene klarte å dra spillmaskinen ut av hendene hans.
Etter hva jeg ser her, så virker det som om alle er litt rare i hodet. Alt skjer i USA, vet du. :doh:
 
#4
hm, har de ikke det såkalte "Politigrepet" i usa? hadde han bare låst armen til gutten på ryggen så hadde han ikke vært istand til å hverken skalle, slå eller bite politiet. her er de en sikkerhetsvakt å 3 politimenn å klarer ikke tøyle en 14 år gammel gutt uten å benytte en "Stun Gun". i norge vil jeg tro politiet ville benyttet en tvangstrøye for å roe gutten. de ville hvertfall ikke gitt han støt.

høres ut som unødvendig bruk av makt spørr du meg...

var en gang på en internett cafe hvor de har rigget det til så man kan spille alle de populære online spilla enten online eller i lan. da var det 2 stk som røk i tottene på hverandre så jævlig at den ene fikk et tastatur delt på midten over hodet sitt å gikk i golvet med et smell. det er vel det sykeste jeg har opplevd av vold som kan relateres til spill.

dette var en såkalt "Allnighter" hvor de har åpent hele natta som regelt fra fredag til lørdag for kun en hundrings pr stk. så hvis man skulle være short on cash så har man et alternativ til å gå ut på byn... så vil tro at trøttheten var med på å skape en smule irritasjon hos enkelte personer der ja...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
"Dårlig oppdratt fjortis dengt av politiet, en samlet verden nikker samtykkende."
Det er hva overskriften på den saken burde vært.
Det sykeste er faktisk at de fleste som har svart i denne tråden SYNES SYND PÅ jævelen - hadde jeg vært politi ville jeg grepet lemmene hans og lagt meg oppå ham til han lå stille.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#6
Har en eller annen mistanke om at det var et tilfelle pokémon-madness.

"NOOO, gotta catch them ALL!"
"We'll see about that, little mister!"
*STUN!*

Jeg var en drittsekk på barneskolen. En gang tvang jeg en stakkars unge til å låne meg GameBoyen sin. Jeg lånte den avsindig lenge. Ved et senere tidspunkt fikk jeg dårlig samvittighet og gav han 20 kroner for "lånet". Jeg har vel sikkert slåss litt med naboen foran NES-en også kan jeg tenke meg. Ellers har jeg vært rimelig flink til å holde volden unna spillkarriéren.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Shigsy@29.11.2004, 17.20
Jeg kan vel nevne at kameratene mine ofte blir litt lei av at jeg hele tiden drar frem Game Boyen når jeg ikke har noe annet å gjøre.
143135​
:p neida, det skjer så sjeldent, så

menmen, USA er et sykt land, ja. Men en voksen person trenger vel ikke seriøst forsterkninger for å takle en 14 åring? det blir for dumt.
 
#9
Herregud. Sånne folk skulle vært samlet på en øde øy, etter at alle var samlet der kunne usa send en nuk på de.

Sånne politimenn skulle fått bank. Gutten var 14 år! en voksen man med polititrening klarte ikke å få kontrol over han. (Var den sønnen til arnol eller no?).

Til de som sier at Usa er et sykt land: dette kunne like godt skjed i norge! det eneste som av dette som ikke kune skjed i norge var at politimannen ga gutten støt, siden han først må ringe til bondevik å spørre om lov.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
AAAARRRRGGGGH
 
#12
Skal du banke meg igjen nå?

Edit: en nuk er en atombombe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Ja, jeg skal banke deg. Igjen.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Naskul@29.11.2004, 21.47
Herregud. Sånne folk skulle vært samlet på en øde øy, etter at alle var samlet der kunne usa send en nuk på de.
143333​
Ja, for vold løser jo selvfølgelig vold. <_<

"Det er heller ikke opplyst noe om hvilket spill 14-åringen nektet å gi slipp på ..."
Noen andre enn meg som syns den kommentaren var litt morsom? Jeg mener ... Har det virkelig noe å si hvilket spill guttungen spillte? Er det relevant på noen som helst måte? Er det nødvendig å i det hele tatt legge til denne artiklen? Er det ... Nei, nå slutter jeg med spørsmålene.
 
#15
De dør jo...da er det ikke et proplem lenger!

mente ikke det sånn veldig særiøst
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Vet ikke om noen som har fått bank for å spille Gameboy, men jeg fikk bank av Gameboyen min en gang.
Batteriene var blitt så gamle at de eksploderte og når jeg åpna maskina fikk jeg syre utover henda mine. Jævla lite morsomt, men maskina funka igjen når jeg fikk rensa den og satt i ferske batterier.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Lodin@01.12.2004, 18.56
Vet ikke om noen som har fått bank for å spille Gameboy, men jeg fikk bank av Gameboyen min en gang.
Batteriene var blitt så gamle at de eksploderte og når jeg åpna maskina fikk jeg syre utover henda mine. Jævla lite morsomt, men maskina funka igjen når jeg fikk rensa den og satt i ferske batterier.
144575​
Når batterier lekker syre har du krav på erstatning av utstyret batteriene var i. Du burde ha tatt turen dit du kjøpte batteriene (eventuellt der du kjøpte GB-en) og vist dem GB-en din. Så hadde du hatt to GB-er.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#20
"USA er et sykt land"? USA er det eneste landet du kan regne med å høre det fra hvis noe sånt skjer, så sant det ikke er i Norge og lokalavisa di tar det opp. En fin andel av verdens befolkning bor dessuten i statene, så man skal ikke forundre seg for mye over at du hører nyheter derfra innimellom.

Morsomt var det, da.