Jump Super Stars [DS]

Dette tror jeg kommer til å selge DSer i hopetall i Japan og USA! Super Smash Bros lignende action i øvre skjerm og manga striper i nedre skjerm. Også verdt å merke seg at Nintendo står som utvikler. Ser spennende ut :)

Link

Kleevah

Livsfarlig amatør
Vel så lenge jeg får spille som Luffy er jeg solgt! :tommelopp:

Gomu gomu gooooooooo...

Edit: Jeg fant ett nytt screenshot, behold:

Dette ser utrolig lovende ut :) . Capcom vs. SNK kan få hard konkuransse :D .
Shigsy; På siden står det at spillet får Europeisk release, men kan noen bekrefte at dette stemmer??

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Whoah, plutselig ser jeg meg selv bestille en DS etter nyttår....
Hadde allerede lyst på en fra før av, men økonomisk ansvarlig som jeg er *host*. Nei, detta gjorde ikke ting lettere.

Dette skal definitivt skaffes. Det er bra hvis det kommer ut utenfor japan, for da kan jeg forstå hva det står i stripene på den nederste skjermen.

Konge! Håper Nintendo får gitt ut Zelda OOT og MM i en pakke snart.. bare direkte port for min del... Et nytt Super Smash spill er jo utrolig at ikke er annonsert! Det hadde vært overlegent!

Dette så rått ut. Håper selvfølgelig det er DS Single-Card Download Play, ellers ville det blitt litt bortkasta ... Og da håper jeg det er full multiplayer-støtte med ett eksemplar (dvs. at man har alle baner og karakterer selv om man kun spiller med én cardridge).

Opprinnelig skrevet av Scorpiux@13.12.2004, 05.40
Konge! Håper Nintendo får gitt ut Zelda OOT og MM i en pakke snart..
148308​
Dette har allerede skjedd på Gamecube :) . Jeg for min del vil IKKE ha flere direkte porter av N64 spill på en go stund. Nintendo må tenke nytt.

Opprinnelig skrevet av wacco+14.12.2004, 06.59-->
<!--QuoteBegin-Scorpiux
@13.12.2004, 05.40
148308​
Dette har allerede skjedd på Gamecube :) . Jeg for min del vil IKKE ha flere direkte porter av N64 spill på en go stund. Nintendo må tenke nytt.
148762​
[/b]
Om Nintendo gir dem ut i èn pakke, sørger for at spillet hvirker bra på DS (ingen bugs, slowdowns o.l), og gjør at man kan bytte items/masker og se på kartet ved noen raske trykk på touch-scrennen, skal i hvertfall jeg kjøpe dem igjen.

Noen som tror Nintendo kommer til å gi ut en "N64 classics" serie på DS, alà Nes serien på GBA?

Men, joa, jeg vil helst ha nye spill jeg også :radioaktiv: :radioaktiv: :radioaktiv:

Opprinnelig skrevet av wacco+14.12.2004, 06.59-->
<!--QuoteBegin-Scorpiux
@13.12.2004, 05.40
148308​
148762​
[/b]
Hvis det er noen i spille verdenen som tenker nytt og tar sjanser så er det vel akkurat Nintendo. Overgangen fra 2d til 3d ikke minst Nintendo DS. Masse annet også... Og si at Nintendo ikke tenker nytt eller utvikler seg, eller at konsollene dems er barnslig sier mer om personen som sier det enn Nintendo.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Fikk nesten orgasme da jeg så dette i går Smash Bros. med Naruto og Son-Goku på en gang...

Fuck Kinderegg, jeg går for dette!

Lodin

Der Waaaah
Aldri i verden om dette kommer til å se dagens ly i vesten. Omtrent hundre forskjellige forlag som sitter på rettighetene til de forskjellige karakterene her og ikke faen om de kommer til å kunne bli enige.
Samme grunn til at vi aldri kommer til å få noen Super Robot Wars spill.

IGN har en liste over alle figurene som skal være med i spillet, den er ikke akkurat kort....

[IGN DS

har gått rudnt å tenkt på dette spillet siden jeg så første screenshot.
jeg har kommet fram til at dette SKAL jeg ha.

Et slags super smash bros med manga/anime-figurer?
Ja takk =D

Edit: det kommer nok ikke til europa, men hva med usa?
litt kjipt med alle stripene vi ikke får lest hvis det bare er på
japansk :(