kaller alle ATI tøser

hva er best av PRO kortenen eller XT kortenen til ATI

XT er best, ja, men om du ikke vil ut med en formue er Pro-kortene et veldig bra valg. Du får bra ytelse i forhold til pris om du kjøper Radeon 9800 Pro, for eksempel.

Men for å svare på spørsmålet ditt: Ja, XT er bedre enn Pro-kortene.

har xt fikk det for et år siden har bare gått ned 100 kr i pris selv om hl 2 trakk sin game on avtale men jeg fikk hl 2 + cs:S så jeg er fornøyd..!! :rulleøyne:

men har ødlakt det nå.. :usikker: for pc*n min ble herpet men jeg skal snart bestille pc nå skal ha acer bare med g4 skjermkortet *det nye* blir koko av og sitte på den klikka pc*n til min mor og far..!! :p

Men bare husk at 9800 XT ikke er verdt prisen i forhold til X800 Pro(som er et mye bedre kort).

Skal du ha et kort som denger balle kjøp X800 pro VIVO(16 pipelines). Flasher du da biosen har du et fullverdig X800XT og er med andre ord mer enn klar nok for HL2!

zaniper_puz: Selg XT kortet ditt til meg du!

men det g4 skjermkortet er best..eller så kan man få spesial bestilt 512 mb skjermkort da det gruser alt anet..men sånne nybegyner shappe som komplett og sån på nette selger det ikke..så dere kommer ikke til og finne det en gang..

Opprinnelig skrevet av zaniper_puz@26.10.2004, 21.22
men det g4 skjermkortet er best..eller så kan man få spesial bestilt 512 mb skjermkort da det gruser alt anet..men sånne nybegyner shappe som komplett og sån på nette selger det ikke..så dere kommer ikke til og finne det en gang..
124644​
Haheahehahehahehahe..

Som sagt er XT bedre enn pro, men det er ikke alltid mest lønnsomt.
9800 Pro er mye bedre kjøp enn 9800 XT.

Som Freeman sa er X800 Pro VIVO er mye bedre kjøp enn vanlig X800 Pro. Dette er fordi at VIVO har bla bedre minne enn vanlig X800 pro og egner seg til flashing.

Opprinnelig skrevet av Xenon@26.10.2004, 22.08
Kjøpte et 9600 XT på tilbud i Februar, og er veldig fornøyd, spesiellt når jeg betalte 1500,- for det.
124810​

kjøpte det samme i somerferien for 1300 kr, så det må vel være et godt kjøp

D

Deleted member 365

Gjest
Som en Kamerat av meg sa for to måneder siden.

"9800 XT FOR EVAH!"

Det var da hans respons til mitt:
"JEG VIL HA x800XT"

Opprinnelig skrevet av Xenon@26.10.2004, 22.08
Kjøpte et 9600 XT på tilbud i Februar, og er veldig fornøyd, spesiellt når jeg betalte 1500,- for det.
124810​

Fikk kortet med pcen. Det er et helt greit grafikk kort, men jeg skulle så gjerne hatt noe heftigere.

*konfirmasjon nærmer seg* *SIKLE* :p