Kan ikke lese tråd?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#22
Øyh, bare fordi du heter Martin kan du ikke stjæle alt jeg har gjort! Hvor er rettigheta mine osv.
 

SHDR

Gullmedlem
#30
Er det en av gærningene som driver med Målmannen som har dukket opp her? Jeg klarer ikke å bestemme meg for om Målmannen, Den Nye Målmannen og Muselmannen er kødd eller ikke, men navnet Sergej Alexander Munkvold dukker opp i alle sammenhenger.

Hypotese:
Brynhild Gregussen == Sergej Alexander Munkvold og disse driver også enten og kødder med Ribba, eller så er det to tilsvarende gale parter som har funnet hverandre og fanget Spillegal i kryssilden mellom de to forstyrrede sjelers fraksjonerte virkelighetsbilder.

Any takers?
 
#31
Målmannen er ikke kødd. Muselmannen er tull/gjøn med Målmannen.

Sergej er en gammel fiende av de som driver Målmannen. De har fått det for seg at han står bak Muselmannen, men det er feil.

Målmannen er et høyreekstremt nettsted, noe man se allerede av overskriften på dagens bloggpost ("Multikulturelt berikande yverfall på Stovner"). Skribentene der snakker om en katolsk konspirasjon, utvanning av den hvite rase og lignende. Konspirasjonsteoriene deres minner litt om Ribsskog.

"Muselmann" = gammeldags uttrykk for muslim (en av skribentene på Målmannen bruker dette uttrykket, "musulmanar")

Se også denne parodien på Målmannen: http://lavmaalmannen.blogspot.com/