Kan jeg kjøpe DS fra Canada og lade i Norge?

#1
Muligens dumt spørsmål, men jeg spør for å være sikker, før jeg bestiller min Nintendo DS fra Video Games Plus. Passer medfølgende lader i veggen hjemme?
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Sånn ellers kan det vel nevnes at den nye DSien vil være delvis soneinndelt. Nedlastbare spill og programmer vil kun funke for maskiner fra samme region.
Nintendo, gjentatt ufrivillig samkvem osv.
 
#4
Nedlastbare spill og programmer? Som hva da? Jeg trenger kun å spille av alt av GBA/DS-spill.

Hvor mye koster en reiseadapter eller europeisk lader? GBA SP-laderen funker ikke, eller?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
DSi spiller heller ikke GBA-spill, så den er vel uaktuell uansett.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Nedlastbare spill og programmer? Som hva da? Jeg trenger kun å spille av alt av GBA/DS-spill.

Hvor mye koster en reiseadapter eller europeisk lader? GBA SP-laderen funker ikke, eller?
Den nye redesigna DSen, DSi kommer til våren en gang og foruten bedritne kameraer og støtte for SD kort istedetfor GBA spill vil man kunne laste ned spill og programmer via Wiien. Siden det virker som du bare er ute etter en DS Lite spiller det ikke noen rolle.

Og GBA SP-laderen passer ikke til Liten nei. Var bare til den orginale tjukkasen at det funka.
 
#7
Ah... Nei, jeg har aldri vurdert DSi, vil ha DS Lite. Da er det vel ingen problemer med regioner eller ditt og datt?

Noen anbefalte butikker å kjøpe lader i , eller?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
EB Games/Gamestop har noen sånne multiladere til DS/GBA/PSP/iPod, uten at jeg helt vet hvordan kvaliteten er. Koster rundt 100-200 spenn ellernoe. Alternativt bestill med en lader fra Play-Asia, nerdekred om du bestiller USB-lader til 30 spenn.

PS: Ingen problemer med region, nei.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
Absoluttspill er utsolgt, men de har den i det minste i nettbutikken.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#12
Produktet ble ikke funnet
Vennligst bruk menyen til venstre eller ta kontakt med vårt kundesenter på 815 32 000 for å finne alternative produkter
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#14
Sykt at de ikke har satt ned prisen det minste siden jeg kjøpte min. (Kjøpte den forøvrig for 1000 for to år siden.)
 
#15
Det ser dog ut til at det er minimalt å spare på å kjøpe fra Canada, ettersom frakt kommer på ca 200 kr, og det er stor sjanse for at jeg må betale moms også. Tror jeg går for Elkjøp, men har jeg den samme 1 mnd-garantien når jeg kjøper fra nettet? (Vil hente i butikken, så jeg slipper frakten)

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSH...Add;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000ny13dFiv
Du har samme 30-dagers åpent kjøp-greia, bare ta med kvitteringen i hvilken som helst butikk så ordner det seg.
 
#17
Ikke vær så altfor sikker. Prisen kommer kanskje til å bli satt ned med en hundrelapp eller to for å få solgt ut det siste de har på lager. DSi kommer vel til å erstatte DS lite fullt ut vil jeg tro, så tviler på at Elkjøp eller noen andre vil ta inn DS lite så fort den kommer ut.

Selv satser jeg på å plukke opp en billig og brukt DS lite for en billig penge når geeksa skal ha seg DSi.
 
#18
jeg har en svart komplett DS Lite, svært lite brukt til salg ;)
 
#20
700kr + 125kr i frakt(smartpost medium eske)

jeg kan godt komme med bilder hvis du vil det. jeg har også noen spill til den liggende her..