kan noen si meg?

#3
Burnout 3 er vel heller ikke noe dårlig kjøp.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
Hva er du ute etter?

Rally? Off-road? Racing? Streetracing? Formel 1?

Realistisk eller arkade?
 
#9
Opprinnelig skrevet av Baronen@02.01.2005, 01.29
NFSU2 er vel det eneste for deg da.
156753​
Ja, for det er jo realistisk :blunk:

Men det er vel det eneste for han ja. Er ikke så mange bra streetracing spill på markedet uansett.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#10
Ikke til PC, nei. Men jeg mener roomien min spilte Midnight Club 2 i en periode. Det så ganske fett ut.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Midnight Club II er DJEVELSK vanskelig. Så vanskelig at du føler for å drepe noen, in fact. Men trivelig moro nonetheless.
 
#15
Opprinnelig skrevet av Alexander@06.01.2005, 22.41
Hot Rod? =D
159353​
Ah. Hot Rod. Eneren og toeren, de beste bilspilla noengang. Dritfete kjerrer som man kjører med. Til slutt utfordrer man teh king (som tydeligvis ligner på elvis) som man galkjører mot. :D Herlig.
 
#17
Street Legal Racing er et godt alternativ til NFSU2.. Selv om det er drit vanskelig å bruke tastaturet til å styre kjerra di med.. (anbefaler å kjøpe radd og pedaler til PC) :)
 
#18
Opprinnelig skrevet av Baronen@02.01.2005, 04.51
Midnight Club II er DJEVELSK vanskelig. Så vanskelig at du føler for å drepe noen, in fact. Men trivelig moro nonetheless.
156897​
Det er nok bare du som suger kanintiss, Nicholas.
 
#19
kan ikke si det er det vanskligste i verden. Det er et sånn prøv nok ganger så går det spill. (orket aldri å runde det, siden det ble litt kjedelig i lengden, men det er jo litt morsomt???
 
#20
Opprinnelig skrevet av roy_nor@08.01.2005, 22.02
Street Legal Racing er et godt alternativ til NFSU2.. Selv om det er drit vanskelig å bruke tastaturet til å styre kjerra di med.. (anbefaler å kjøpe radd og pedaler til PC) :)
160509​
Spillene har fått 45 og 40 i gjennomsnittskarakter og navnet er rimelig homo, men for all del...