Kan noen spille Quiz Battle med meg nå da?

Sofie

Like my body?
#1
Gamle travere? Anyone? La oss drepe hverandre over mobil enhet ja?

Heter sofieok
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
OKAY DA maskjerring

ps neida.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#3
iDingser only?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Måtte søke opp greia for å se hvilken av de ørten greiene som heter noe med "Quiz Battle" det var, og de lovet Android-versjon.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Ja, jeg fant den, og dette er er offisielt den minst brukervennlige greia jeg noensinne har vært borti. Blir jo bare kastet ut i strid med tilfeldige folk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Du gjør det feil.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
:ras:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
Har prøvd å finne ut av denne appen i et par timer nå, og dette var det nærmeste jeg kom: Klikk her

Edit: Ser riffen har fista hesten, men ut fra raeg-posten hans i bursdagstråden, kan jeg ikke skjønne annet enn at det var trolling.

Edit2: Dette er uansett offisielt den minst brukervennlige appen jeg har vært borti i hele mitt smarttelefon-liv Håper den til iDingser er bedre, fordi fy faen.
 
#9
Det var ikke trolling, det var aldri noe problem å spille med de jeg ville spille med.

Det var derimot et problem å svare på de jævla spørsmålene da.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
Ok, kan noen lage meg en interaktiv guide som forklarer hvordan jeg utfordrer folk.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
Hvor.... søker man?
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#13
På mesterrase-mobiler trykker man på plusstegnet øverst i høyre hjørne iallfall.

La til sofieok nå, søk opp MadBriantist og bli EID.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#15
Det heter Quiz Battle.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#17
Du troller nå?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#19
Om denne tråden ikke omhandler det spillet som bare heter Quiz Battle, men det som heter Illustrert Vitenskap Quiz Battle, så legger jeg all skyld på trådstarter for denne manglende infoen.