Kane & Lynch

Dette kommer ut imorra og er en av de titlene jeg har gledet meg til over lengre tid.

Spillet har høstet ganske kjipe scores fra reviews rundt om kring og ligger i gjennomsnitt på en 6-7 av 10 men det lar jeg ikke stoppe meg fra og fortsatt glede meg.
Jeg har sluttet og stole på reviews siden mitt veldig ventede Mass Effect fikk 9-10 over alt og jeg bare hatet det og syns det var kjipt.

De fleste reviews sier att K&L er fett men har litt problemer med Kontroll mekanikk og A.I.
Jeg lar meg ikke skremme av det, siden mange spill jeg har kozt meg massevis med har ligget på samme karakter og fått pes for det samme.
Jeg vil dog nevne att de anmelderene som virker som de har god peil og er GAMERE gir høyere karakter en de som kun er skribenter med interesse for spill...og generellt suger i spill.

Men samme faen, jeg vil bare være syk, gærn og skyte purk uansett :v:

Er det noen som ikke er skremt av reviews og gleder seg til dette?
Hadde alltid vært fett om vi kunne tatt en runde Fragile Alliance som virker megakult uansett om det er litt bugs eller ei.

Om du ikke veit hva det er, GOOGLE IT BIATCH ^_^

Tony Hawk 3 fikk blant annet 10/10 av Gamespot, men det betyr likevel ikke at FPS eller RPG-ere likte det. Akkurat det samme med Mass Effect. Action-fans liker ikke nødvendigvis RPG spill, og motsatt. Gjelder å unngå sjangere du ikke liker, uansett kritikker!

Når det gjelder Kane & Lynch så hadde det sikkert vært moro om det ikke var så mange andre ting som ropte etter penger. Sånne bankran og såntno er alltid moro.

Jeg liker RPG, men anyway.
Mass effect er ikke så veldig typisk RPG.
Det meste handler om skyting og snakking.

oma

Village Drunk
spilte det på en microsoft konvensjonting i bergen for noen måneder siden, virket egentlig greit nok, dog jeg spilte heller timeshift :p

virker greit nok, og jeg har tiltro til IO interacive når det gjelder spill, men jeg tror ikke dette kommer til å fenge så mye.

Jeg var på ca. samme greia som oma, bare i Stavanger. Styringen var grusommere enn grusom, men hvis de har fikset på den, er det håp. Jeg kommer uansett til å kjøpe det, ett par feil i spill pleier vanligvis ikke hindre meg i å elske det, sålenge det har noe godt for seg.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal høre på det, bare kjøpe det fordi det virker ganske spennende. Dere har jo narret meg til å ikke skaffe Assassin's Creed, og nesten vendt meg bort fra Mass Effect.

Må vel hvertfall si at dette spillet er kortere enn en kortfilm, begynte på spillet i går sånn rundt 16:00 og ble ferdig samme kvelden. Syntes spillet er badass hvertfall, en smule vanskelig er det også, men jeg liker historien og attituden til hovedpersonen, Kane.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke spilt Portal, med andre ord?

hah, jo men jeg mista interessen såpass fort att jeg kom aldri til slutten.
Det var dog meget fett, men det klødde etter og starte på EP2 og så kom det masse andre spill.

The Masturbation Game er kanskje litt kortere enn portal igjen.

Men i motsetning til Portal er Kane & lynch ett, tja hva skal man si et stand alone spill til fullpris, så da er det vel litt skuffende at man kan kjøre igjennom spillet på såpass kort tid:p

D

Deleted member 91

Gjest
Skal bare mase én gang her, ingen her som er interessert i å selge meg 360-versjonen av spillet? Hasen?

Sorry loverboy, men jeg spiller det på Games For Windows.

Jeg fant det til nedlastning hos...eurogamer? tror jeg for 250spenn eller noe så jeg tok det rett ned der.
Får jo achievements og jeg bruker den andre Xbox 360 kontrollern min på pcn(som er koblet rett i min 42 tv)

Og man bruker serial og spillet er låst til min gamertag på en måte så jeg kanke kvitte meg med det heller.

Er på helt siste bane nå, ble litt vanskelig så ga opp littegran.

Men overall så syns jeg att dette spillet var sånn passe fett, man må slite litt og bli vandt til den litt småræva kontrollen og småbugsa hviklet tok meg ca 15minutter. og etter det så tenker man ikke over det lenger, jeg gjorde værtfall ikke det.
Og da ble spillet helt greit, grafikken var faktisk helt ok imotsetning til hva noen sier.
Jeg spilte med maks grafikk men aner att det ikke er stor forskjell fra 360`n.
Stoyen er vel det som er fetest med spillet, altså lynch....sjuk fyr.

:)

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Gæddæm, ser ut til at jeg må vente til spillet triller ned på rundt 3-400 før jeg kan kjøpe det. Evt. brukt.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm driver og spiller spillet her nå og liker stilen i spillet ;) Men jeg syntes ikke det virker så kort som dere sier det er, eller kanske det bare er meg som ikke spiller hele tiden liksom og heller tar meg god tid i spillet. Uansett har kommet til en kjip situasjon her.

Altså jeg har nå ankommet jungelen og har kommet såpass langt at jeg skal til og snike meg forbi ei hytte sånn at jeg ikke setter i gang de folka som skyter opp de flarene. Problemet er jo da at jeg ikke klarer og snike meg forbi, blir sett av vakter uansett omtrent på de stedene jeg må komme meg forbi. Er altid en eller annen som ser meg. Og jeg kan heller ikke starte og skyte dem for da blir jeg selv drept og de får sendt opp disse flarene som dem da ikke skal. Kan jo også nevne at jeg kjører solo her også uten resten av gjengen siden de bare blir merket med en gang av vaktene der.

Så ja, hvordan skal man klare og komme seg forbi den hytten med alle folka uten og bli merket? Finner liksom ingen vei selv som kan føre meg ditt jeg skal.

Edit: Ja og en annen liten ting her. Spillet har i det siste ført til at jeg får blåskjermer mens jeg spiller, så alt klikker liksom. Kjører da Vista siden sånna blåskjermer ikke lenger finnes på XP. Uansett andre som har hatt dette problemet?

Nabbe

Har fin hatt.
Det er maskinen din som forsøker å hinte til at du burde spille noe bedre.

Kane & Lynch suger.

Hvordan er det mulig å kose seg med et spill som er så jævlig middelmådig, om engang det? Det er rent helvete å spille, for faen.

Coversystemet fungerer når det vil, og jeg endte opp med å bare drite i å prøve, siden det stort sett førte til at jeg stod og ble skutt på til jeg døde.

AI-en er så grusomt ræva at å spille single player er mer smertefullt enn noe annet.

Kontrollene suger. Det er ingenting som går glatt.

Grafikken er helt vanvittig lite imponerende, og storyen suger. Ja, den gjør det. Blir ikke gjort bedre av den ekstreme mengden stygge ord som blir brukt i et forsøk på å gjøre spillet mer voksent, når det ender opp med å bare irritere.

Dessuten er voice actinga bare grei, oppdragene helt jævlig ensformige og det er absolutt ingen grunn til å spille igjennom mer enn én gang.

Og bare for å pisse meg i trynet litt til, så kan man ikke velge horisontal eller vertikal split i co op, noe som gjør det satans ukoselig på små skjermer.

Kane & Lynch fungerer ikke. Det er ikke ferdig. Det er ikke kult. Det er bare ræva.

K999

Keystone State Of Mind
Er helt enig i alt Nabbe sier, har spilt 1-2 co-op missions med en kamerat som fikk spillet til jul. Det var rett og slett uintressant, veldig kjedelig og cover systemet fungerte ikke én gang for meg. Dritt spill. Kameraten min sa det var jævlig kult hver gang de sa "fuck", jeg ble irritert og ville bare gå hjem. Fy faen for et møkkaspill.