Karaoke spill?

#1
Noen som vet om noen bra karaoke spill til GC eller PS2?
 
#3
Okei... følger det med mikrofon og stash da eller? Dyrere enn vanlige PS2 spill?
 
#5
Takk takk :)
Bare ett spørsmål til... Denne pokègal klubben!? Er den kun for spesielt inviterte?
 
M

maffakka

Gjest
#6
ja, men jeg kan få deg inn hvis du lager ett nytt emne med 20 gode grunner til at jeg er så kul :)
 
#7
Hehe, da tror jeg kanskje at jeg heller huker tak i noen andre som ikke er så kravstore :p
 
#9
Jaha... du mener det? Hehe, skjønner at det er høye krav for å få være med her ;) det burde igrunn være betaling nok at jeg deler min enorme pokèmon kunnskap med dere!
 
#11
SingStar er jo greit nok det.

Det negative er at du må spille robot for å få høy poengsum. Synger du sangen BEDRE enn artisten i bakgrunnen. TREKK. Improviserer du? TREKK. Du kan ha rimelig lavmål stemme, og allikevel få høy score så lenge du treffer de rette toner og lyder. Har du en idolstyle-svingning i stemmen, eller en uimotstålig harkerøst? TREKK.

Ellers liker jeg ikke det faktum du MÅ ha hovedartistes gauling i bakgrunnen. Ingen mulighet til å synge en sang ALENE (som i EKTE karaoke).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Halvannet år.
Halvannet år, for faen!
Du lette rundt i tråder som var halvannet år gamle for å rakke litt ned på Singstar?!