Katamari Forever

#1
Så da ser det ut som at det sprøeste spillet noensinne får sin femte oppfølger, denne gangen på PS3... i full HD! Release datoen er satt til 23. July, og det er i morgen! Trophies pluss Home belønninger er fastslått, så jaaaa! Dette blir månedens beste spill garantert!
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Vil rulle de Katamariene.
Riktignok bare remaker av gamle brett, men ny grafikk og remixer av låtene hjelper på.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Katamari Damacy ga jeg uhørt mye spenn for en US-utgave av for noen år tilbake, og jeg har fortsatt en save med alt låst opp på, fårråsiresånn. Men: Oppfølgerne til det spillet led så jævlig av diminishing returns at det ikke var litt artig en gang. De kjørte akkurat samme jævla opplegget i hver av oppfølgerne, bare enda litt kjipere for hver runde. Hvis ikke de har tusla tilbake til tegnebrettet noe så jævlig på dette skal det godt gjøres om det ikke blir skrot. Sikkert vel verdt det hvis du aldri fikk spilt Katamari Damacy, da. Og det er jo ikke så usannsynlig med tanke på at det aldri ble utgitt her.
 

demake

Seksuelt godteri
#6
Ikke for å være neger, men sleng opp en kilde på at det kommer i dag 'a, for jeg tru'kke på ræi.
Det pissregner ute og hadde vært kjekt med litt nananananananananananananana katamari damacyyyyyyy i dag.
 

demake

Seksuelt godteri
#8
Vel, på play-asia så står det at Katamari Forever har release i september.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Amerikansk utgivelse i september, japansk utgivelse i dag, europeisk utgivelse en eller annen gang etter september.
 

demake

Seksuelt godteri
#12
Lasta ned sjæl. Jeg er ikke stødig i chink, men jeg tru'kke det var mer enn to baner. En der man ruller en liten katamari, og en annen en der man vanner gresset. Vanning av gress gav meg kreft, men å rulle opp søppel på skrivepulten gir meg fortsatt den deilig kilende følelsen i mellomkjøttet.
Samma som før altså, bare i HD. Blir nok kjøp når det kommer på disse trakter, siden jeg ikke har noen av de andre spilla lengre.