Keen på litt av hvert^^

#1
Okey, jeg har lyst på det her:

Dvd'er:

Begge Tomb Raider filmene
Andre dvd'er som er av samme "type" som lord of the rings, The mummy osv. Fått skikkelig dilla på action og evetyr filmer-

Xbox 360 spill

Shadowrun
Crackdown
Noe annet bra?

Wii spill

Mario Party 8
Super Mario strikers charged eller hva faen det nå heter.

Nintendo DS Spill
Noe bra?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Hvis du liker action/eventyrfilmer, får jeg anbefale Crimson Skies: The Movie eller Sky Captain and the World of Tomorrow, som den heter. Femtitalls-tegneserielook kobla med noir-islett og et plott rett ut av Iskalde Grøss eller noe sånt, bare med roboter istedenfor zombier. Og de har nok spilt Crimson Skies til Xbox kan man si, ta en gløtt på logoen til sjefsskurken for eksempel.
 
#4
SITAT(Yetipants @ 27.06.07, 22.14) 71724
Hvis du liker action/eventyrfilmer, får jeg anbefale Crimson Skies: The Movie eller Sky Captain and the World of Tomorrow, som den heter. Femtitalls-tegneserielook kobla med noir-islett og et plott rett ut av Iskalde Grøss eller noe sånt, bare med roboter istedenfor zombier. Og de har nok spilt Crimson Skies til Xbox kan man si, ta en gløtt på logoen til sjefsskurken for eksempel.
[/b]
Får chekke ut de^^ Du har vell ikke tilfeldigvis dem? Kan gi dg en liten sum om jeg får låne dem en helg?

Sheriffen: Aldri likt FF serien. Desverre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Har dem ja, men ikke i et format som det er noen vits i å betale for å låne, for å si det sånn. :p
 
#6
w00t, hva er det jeg hører:p Prates på æmæsn.
 
#7
Phoenix Wright: Ace Attorney
Phoenix Wright: Ace Attorney: Justice for All
Dragonball Z: Supersonic Warriors 2
Jump Superstars [JAP Version]
Metroid Prime Hunters: First Hunt [DEMO]
Fifa 06

Noe du vil ha?
 
#8
Hvor mye for?:

Dragonball Z: Supersonic Warriors 2
Jump Superstars [JAP Version]
 
#11
Yeah, men helvete, fikk akkurat vite at lønninga er en uke forsinka. Får de neste torsdag. GAH! Akuratt skafaf emg sommerjobb og skulle fått betalt idag men så ble det noe kluss. Kan du vente til da?
 
#12
SITAT(ZoDz @ 28.06.07, 17.53) 71806
Yeah, men helvete, fikk akkurat vite at lønninga er en uke forsinka. Får de neste torsdag. GAH! Akuratt skafaf emg sommerjobb og skulle fått betalt idag men så ble det noe kluss. Kan du vente til da?
[/b]
Kan holde av jeg vettu :)
Send en PM når du har fått lønninga.
 
#14
Jeg kjøpte det akkurat av Homunculus.