[Til salgs] Khalil Mamoon Hafa - NB 18 års aldergrense på dette trådet

#1
3500 b.c.: Seilet blir oppfunnet i Egypt

2000 b.c.: Egypt når sin definitive høyde som sivilisasjon. Kina har såvidt begynt å utvikle alfabetet sitt, de greske bystatene er enda ikke opprettet, og Romerriket er milennier unna.

En gang på 1990-tallet a.d.: Khalil Mamoon starter opp, produserer håndlagde vannpiper som overgår alt verden har sett før eller siden (aka Egypt når sin definitive høyde som sivilisasjon 2).


Bor du i Trondheim eller Oslo? Har du noensinne hatt et lidenskapelig ønske om å røyke vannpipe Slik Dem Gjør Det Der Nere, men blitt avskrekket av all efforten rundt importering? Gjett om jeg har nyheter til deg.

Nyheten er denne: Jeg flytter til Oslo om en uke. Jeg har to flunkende flotte vannpiper, og kommer strengt talt aldri til å ha bruk for mer enn en av dem. Så i stedet for å fortsette som jeg har gjort tidligere, ved å dragse begge frem og tilbake mellom stedene jeg flytter, har jeg lyst til å kvitte meg med den ene. Pipa det er snakk om er en 100% ekte Khalil Mamoon Hafa, med messingrør (ikke den ståldritten det har gått inflasjon i de siste årene). For de som ikke er kjent med Khalil Mamoon kan det opplyses at de er kjent som verdens beste vannpipeprodusenter, så undergrunn og autentisk at de lager pipene for hånd og har en hjemmeside som linker til spyware og drit. Åh, og den eneste kontaktpersonen for vanlige dødelige er osama@khalilmamoon.net. Hardcore.

Enten du er ute etter hipstercred (dette er en vassekte pre-revolusjon-pipe, fra de glade dager under Mubarak), et utstillingsobjekt du kan vise de bereiste snobbevennene dine eller bare en god gammeldags måte å forringe egen helse på er dette produktet for deg. Hvis du mot formodning ikke er overbevist, her er noen bilder:






(mer her)

Felles for alle disse bildene er at de viser piper som ikke kan måle seg med den som selges her. Den nærmeste utfordreren kommer (dessverre) fra Gossip Girl-bildet (en MZ-pipe, den styggere halvsøstra til KM, som forøvrig også er merket på pipa man ser i diverse Firefly-scener).

Her er noen bilder av pipa som kan bli din




Hører du den lyden? Det er lyden av en glassbeholder håndmalt for mange tusen år siden, eller i det minste håndmalt med denne særegne stilarten i bakhodet.

Hvor mye vil jeg ha for herligheten? 200 kroner. Det er en tredjedel av hva du må punge ut med for en av de drittpipene man får kjøpt i hæsj-butikker, eller han youngstorget-duden (hvis han fortsatt holder på). Ny pris lå på rundt tusenlappen, importkostnadene på 3-400 ekstra, så dette er litt av et kupp.

Og mer. Med på lasset slenger jeg diverse vannpipetobakk og kull, et standard tobakkshode (egyptisk stil), og et vinddekke. Bilder av det hele:




"200 kr for alt dette!?" - potensiell kjøper

Alt av tobakk er uåpnet (det er mulig vi er forbi "best før"-datoen til noe, men med tobakk har det nærmere null og niks å si. Det er uansett snakk om mye friskere varer enn det du får tak i hos ymse under bordet-selgere i Oslo). Noe av kullet er påbegynt, men det er snakk om kull ... det blir ikke dårlig med mindre det ligger fuktig og mugner (og tro du meg, det er ikke tilfellet med noe av dette).

Så hva venter du egentlig på? Last ned no Omar Faruk Tekbilek, kjøp noen luftige tyrkiske damebukser, bestill denne pipa og vinn livet.

Jeg er i Trondheim en uke til hvis noen i omegn har lyst til å slå til. Ellers er jeg i Oslo fra neste uke av og frem til august. Å sende dette i posten er uaktuelt, ikke minst fordi fraktpriser og innpakningsstyr.

Her er tre videoer som oppsummerer det hele:



 

Jante

privileged CIS shitlord
#3
Like for efforten!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#6
Æsj. Kunne hatt lyst på en sånn, men will settle for å stikke innom Nicholas nå og da.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#7
Jeg hadde tenkt til å kjøpe men så ødela sheriffen alt.