Kid Icarus 2

Lodin

Der Waaaah
#3
Høres suspekt ut at det bare er GR som melder om det, men ja det hadde eid med et nytt Kid Icarus.
Uansett skal jeg nå feire denne nyheten med å nynne musikken som kommer når skjelettkjerringa ser deg å freaker fullstendig ut. :p
 
#4
Opprinnelig skrevet av ign.com
IGNcube: Will you make Kid Icarus for Revolution?

Shigeru Miyamoto: Well, I'm actually working really closely right now with the director of the [original] game. Now, whether or not when we get the Revolution all set up and everything is finalized, well who knows? That might be one of those characters where everybody says, "Hey, with the way our console is designed, that would be a perfect match." My question to you is, if we made this game would you buy it?

IGNcube: Absolutely.

Shigeru Miyamoto: Well, we obviously can't ignore that. Okay, we'll get the Eggplant Wizard coming back.
Så det er ikke noe GR har funnet på. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Men fortsatt bare et rykte, far.
Uansett, jeg har aldri trælet meg gjennom KI til NES, men hadde det på GB og elsket det. Det første spillet jeg runda på GB, forresten.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#7
Ja, det hadde eid, så lenge de ikke føkker det opp på et eller annet vis.

Kid Icarus er vel et av de spillene jeg spilte mest på NES-tiden. Har ingen anelse om hvor mange ganger jeg spilte gjennom det.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Man skal spille engelen Pit og komme seg gjennom en masse verdener å plukke opp diverse våpen og gjenstander. Disse bruker man til å sloss mot Medusa.
Trur det skulle være basert på Gresk mytologi, men du vet hvor flinke Japanerene er til å tolke sånt.
Beste øyeblikket i spillet er vel når man blir angrepet av aubergin-trollmannen som gjør Pit om til en aubergin med to bein. :ler:
 
#10
Kid Icarus var mitt andre NES-spill, fikk det samtidig som NES-maskinen og SMB\Duck Hunt i 1990, og har bare gode minner fra det. Jeg husker det var sykt vanskelig og jeg sleit som fanden med å komme meg videre fra et sted som jeg ikke husker helt nå. Jeg rundet spillet til slutt da, 8uuu uuuu uuuu uuuu uuuu uuuu :D
 
#11
Jeg var ikke så veldig imponert over Kid Icarus 1, men dette kan ha noe med at jeg spilte det for første gang for 2-3 uker siden.

Toeren kan bli bra (hvis det kommer, riktignok), men da bør de tilføre noen andre gameplay-elementer enn de helt vanlige platform-elementene som eneren kun inneholder. Det kunne kanskje vært litt artig hvis det ble lignende Sonic Heroes bare uten farten og med 2-player kapping-muligheter, og samtidig opprettholde den fete musikken og gameplay-elementene i en 3D-verden. Alt dette smekret sammen med en interessant historie og du har et spill som jeg i så fall ville vurdere å kjøpe.