Killzone's Offisielle Nettside

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
ROXOR OMG!!!!!!11111111

Faen, trailer, bøse bakgrunner og fansite-kit... Oppskriften på en bra nettside. Subtilt, men samtidig svært elegant... :ninja:

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av philantropist@06.04.2004, 15.08
ORGASME...dette kommer til å knuse HALO2 så hardt!!
I wouldnt bet on that, sahib. Husk at det ikke er sluppet noen som helst in-game footage eller storyboards eller noe som helst fra spillet, så for alt vi vet kan dette blå århundredets skuffelse... Jeg sier som Rudolf Blodstrupmoen, "time vill sjåvv!"

Feeeet! Dette tror jeg kommer til slakte Halo big time! NÅ har jeg heller aldri vært stor fan av Halo, men fy f*** så rått det ser ut! Thumbs up for this one :thumbsup:

Her på tv.2 kan man se en liten in game video på web tv. Det er ikke mye men absolutt vert å se.

Novastrum

Feminist-elitist
Øhhh... Hvordan kan dere påstå at dette kommer til å knuse Halo2? Dere har

ikke sett noe in-game footage, bortsett fra bilder og den lille dårlige demoen, heller ikke

fått hørt noe spesifikt om hvordan spillet kommer til å fungere. Synes dere hopper i taket

litt for tidlig nå, ja.
Siden var jo forsåvid bra, men inneholdet var ikke noe å skryte

av.

Halo 2 ser mye morsommere ut :)
Og ikke for å snakke om

half-life 2!!! :nirvana: :drool:

Dette blir konge. Og hva faen er vitsen med å se om det knuser Halo 2 eller

ikke? Det er jo forskjellige spill. Online på Halo 2 blir jo best uansett, siden Xbox Live

systemet er mye mer solid.

Opprinnelig skrevet av Novastrum@21.04.2004, 08.26
Øhhh...  
Hvordan kan dere påstå at dette kommer til å knuse Halo2? Dere har ikke sett noe in-game  
footage, bortsett fra bilder og den lille dårlige demoen, heller ikke fått hørt noe  
spesifikt om hvordan spillet kommer til å fungere. Synes dere hopper i taket litt for tidlig  
nå, ja.
Siden var jo forsåvid bra, men inneholdet var ikke noe å skryte av.

Halo 2  
ser mye morsommere ut :)
Og ikke for å snakke om  
half-life 2!!!  :nirvana:  :drool:
Jeg har en in-game film på

3 minutt til Killzone på dataen min.

D

Deleted member 91

Gjest
FY faen, dette blir fett(tror jeg. :ninja:)!

Znaak: Yeah,

right - tenker jeg også.

(send meg den!)