Kingdom Hearts 2

#21
Riku: Du mener vel AR? Vel, khworld.net har fortsatt videoene oppe, både

Showdown of Fate, Unknown battle og Deep Dive. Men så må jo jeg ligge til at han som spiller

der bruker 9 minutter på å ta Unknown, noe som er overraskende mye. Jeg, som du vet, brukte

ikke stort mer enn 3-4 minutter.


http://www.khworld.net/fmvideos.php

Man finner både Showdown of

Fate, Riku in Darkness, Riku in Hollow Bastion, Deep Dive og Unknown Battle på denne siden.




N-E.O: Eyh, det der var det jeg som viste deg, var det ikke? :p
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#22
Ah, dette er genialt. Kingdom Hearts 2 er faktisk det spillet jeg gleder meg mest til nå. At Auron er med gjør bare saken bedre. Jeg spiller FFX for tiden (for fjerde gang) og Auron blir bare kulere og tøffere for hver dag som går. Han er en genial karakter og skulle helt klart fått oscar for beste mannlige birolle. "This ends now"

Jeg er ellers veldig spent på å se hvilke Disney-filmer som er med. Hvis noen vet det, så ikke fortell det, for jeg vil ha det som en overraskelse. En liste over FF-karakterer som er med hadde ikke gjort noe. Skulle likt og sett Barret og Tifa og kanskje noen fra de tidligere spillene. F.eks. Locke. Han er en artig fyr. Jaja, vi får vente og se.

Kingdom Hearts er forresten et undervurdert spill. De som ikke likte det første gangen bør spille det en gang til. Det er egentlig veldig genialt og ikke minst moro.
 
#23
Opprinnelig skrevet av Valan@23.04.2004, 15.22
Riku: Du mener vel AR? Vel, khworld.net har fortsatt videoene oppe, både Showdown of Fate, Unknown battle og Deep Dive. Men så må jo jeg ligge til at han som spiller der bruker 9 minutter på å ta Unknown, noe som er overraskende mye. Jeg, som du vet, brukte ikke stort mer enn 3-4 minutter.


http://www.khworld.net/fmvideos.php

Man finner både Showdown of Fate, Riku in Darkness, Riku in Hollow Bastion, Deep Dive og Unknown Battle på denne siden.


N-E.O: Eyh, det der var det jeg som viste deg, var det ikke? :p
Stemmer det Valan... :p
Jeg må jo ta æren for noe... :D
 
#24
http://members.lycos.co.uk/khworld/index.php

Det ser ut som om vi muligens får Overdrive eller Limit Break i Kingdom Hearts 2. Muligens er det bare det samme som Ragnarok og Ars Arcanum, bare på en annen måte, men spennende er det likevel. Muligens er det denne saken som gjør at man kan sloss med to keyblades i toeren. For det kan man. Bombesikker.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#26
Jeg gleder meg umenneskelig mye til Kingdom hearts 2.

Kingdom hearts er det koseligste spillet jeg har spillt. Spillet hadde en kul story, god sjarmerende grafikk, godt gameplay, fin musikk og god voiceacting. Jeg hadde egentlig ikke forventet at square skulle klare å skape noe så bra ved å sette sammen disney og FF karakterer. De har gjort en vanvittig god jobb når de har laget 3d figurene til disneykarakterene. Tetsuya Nomura gjorde også en knalljobb når han designet de andre karakterene i spillet.
Jeg synes Kingdom hearts er et undervurdert spill, det har solgt bra, så jeg mener undervurdert fra annmelderenes side.

Jeg håper virkelig E3 bringer mye info om dette spillet, det er jo også lov til å håpe på en 2004 usa release :rolleyes:
 
#27
Jeg gleder meg også stort til KH2, beste spill når det gjelder koselighet og hygge. Pluss at det var et kult battle system og ganske kul story.

Go Donald Dukk!
 
#28
Venter i ekstrem spenning. KH er uten tvil det triveligste spillet jeg har spillt, og soundtracket er genialt. Særlig den koselige åpningsmenyen :$
Langbein banker forøvrig ræv, mens Donald kan gå og legge seg. Selv om jeg lo ræva av meg når Donald slo et lyn ned i Langbein helt i starten av spillet.
De har klart å implementere både god Disney feeling og god Squaresoft feeling i spillet.
Minner meg på at jeg må prøve å få tatt knekken på Sephi, den jævelen tok meg plutselig ned til 1 hp og 0 mp og backstabba meg. Ekkel type.
 
#29
Av en eller annen grunn ble jeg så inderlig skuffa av spillet at jeg aldri fullførte det. Jeg fikk ikke noe stemning av det spillet, men hvem vet......... Jeg skal nok forsøke igjen, hvem vet hva som hender da????????