Kingdom Hearts: Ditt, Kindom Hearts: Datt og Kingdom Hearts: Marekatt

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Ja da har Square-Enix avslørt tre nye Kingdom Hearts spinoff-titler, istedenfor å komme med nyheter om KH3.

Kingdom Hearts: Birth by Sleep til PSP. En prequel til serien hvor du spiller en som ser ut som Zack fra FFVII. Det er satt langt tilbake i tid.

Kingdom Hearts: 358/2 Days til DS. Ser ut som man spiller Roxas, og spillet støtter fire spillere samtidig, med andre medlemmer fra Organization XIII. Det er satt til "tiden på den andre siden" hva enn det skal bety.

Kingdom Hearts: Coded til mobiltelefoner. Sora & co er tilbake, og dette spillet er satt mellom KH1 og KH2.


Kilde: 1UP
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#2
Dette gleder jeg meg til. Håper de lager 58 sånne spinoff/sequel/prequel-småspill til før Kingdom Hearts 3.
 
#3
358 viser nok til tiden Sora sov og 2 til Roxas. Så handlingen vil trolig foregå i den tiden Sora sov. Det ble vist en video av spillet hvor vi fikk vite om det fjortende medlemmet av Organization XIII. Det er ei jente.

Kingdom Hearts:BBS hadler om tre "keyblade apprentices" som leter etter "the keyblade master".
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Hvordan kan det være 14 medlemmer hvis de heter Organisasjon 13? :(


edit: Åja, en del av XIII-medlemmene var jo døde da KH2 startet når jeg tenker meg om.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
"Birth By Sleep"... den var ny. En variant av jomfrufødsel, kanskje? Uansett ser jeg fram til introen i det spillet:

"Oi, så trøtt jeg er. Får slenge meg nedpå litt."
*Snork... snork*
*Plopp*
"ÆÆÆÆÆÆÆ"
"Zzzngøh... Oi, her har det jaggu skjedd noe, ja."
 
#6
Dette begynner å bli skikkelig ille. Hvor mange spinoffs og remakes skal Square Enix lage før folk får nok?
Jeg pleide å være en stødig FF-fan selv, men er ærlig talt driiiitlei.
Bah, men må vel innrømme at Kingdom Hearts var noe helt annet.

Jeg tror det hadde lønt seg å fokusere mer på hvert spill. Det er noe helt annet å vente og glede seg til neste spill i en serie kommer ut når du ikke har hatt flere ulike spinoffs som har kostet penger og fantasi i mellomtida.
 
#7
Jeg for min del ser frem til PSP-spillet. Det virker som om det blir en slags "KH3" mer enn de to andre, men DS-spillet må vel skaffes det også. Multiplayer kan bli interessant om gjort skikkelig, hm. Neh, får vel gå til innkjøp av en PSP da. |:
 
#8
Hahahahahaha!

Jeg trodde faktisk Thinaran drev å tullet! Dette begynner å bli latterlig. Holder dette på å bli en norm hos Squeenix? Altså, jeg mener, først FFVII nå dette?

Alle JRPGs med medium suksess skal ha 2-3 forskjellige versjoner, mobilprequels og håndholdte sidquels? :v:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
La la la la
Wait 'til I get my money right
La la la la
Then you can't tell me nothing right?
Excuse me, is you saying something?
Uh, uh, you can't tell me nothing
You can't tell me nothing
Uh, uh, you can't tell me nothing
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#11
Spør du meg så tror jeg at vi kan komme til å se det mer og mer. Kingdom Hearts og MGS er eksempel på to spillserier som typisk har mye på hjertet i hver utgivelse, og som nylig har endt opp med å lansere "hovedspill" på PSP. Jeg tipper det har å gjøre med at utviklingsbudsjett på de store konsollene er så enormt store nå om dagen, at hvis man vil fortelle en episk historie tar det langt kortere tid, mindre kostnader og mindre risiko å lage det på PSP. Det er mer økonomisk vett å gjøre korte og intense spill til grafiske showpieces på PS3/X360 og la spill med de lengre perspektivene slippe til på en billigere platform. For det må jo sies at om et spill kommer ut på PS3 nå om dagen uten å se ut som om det er et hakk fra å være film, blir den umiddelbart nedvurdert av publikum. PSP har ikke det problemet, siden det er forholdsvis lett å dytte maskinen til maks ytelse og så sier publikum seg fornøyd med det og vurderer spillet basert på dets andre meritter.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#12
Før Kingdom Hearts III skal Squeenix slippe Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance på PS4, under navnet Kingdom Hearts HD II.8 Final Chapter Prologue. Kingdom Hearts HD II.8 kommer også til å inneholde to ekstraepisoder som heter Kingdom Hearts X Back Cover og Kingdom Hearts 0.2 Birth By Sleep - A Fragmentary Passage.


Jeg har fortsatt ikke funnet på noen av disse navnene. :D
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#13
Jeg blir helt huggærn.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#15
Jeg spiller Birth By Sleep nå og det er heldigvis ikke et ubrukelig minispill. Gøyalt kampsystem, og det føles som et årntli spill i motsetning til det idiotiske kortbaserte spillet på Gameboy Advanced. Litt mindre og simplere enn storspilla på PS2, men det var som forventa. Hjelper også at en av hovedkarakterene er en gørheit dame med blått hår. Det er forresten satt ti år før enern, men historien i disse spilla er det ikke så lett å ha oversikt over uansett.

Denne trenden med å gi ut ørten småspill og utsette hovedspilla lengst mulig må uansett dø. Hvis ikke treern kommer i år blir jeg særdeles vonbroten.
 

demake

Seksuelt godteri
#16
KH-undertitlene gir meg aids. Vil dere høre noe sjukt? Jeg elska/elsker eneren (hvem hadde trudd?). Toeren derimot torpederte all lyst etter å spille noe som helst i den serien noensinne. Så sånn er det.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#17
Toern er bra det så lenge man ikke prøver å henge med på historien.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Her er en oppsummering av historien i Kingdom Hearts 2 som forklarer det meste:

 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#20
Dette er noe da.


Må vel få fullført treern innen dette kommer.