Du kan få protect chain den andre dagen på destiny Islands. Finner den i en skate kiste i en hule. Du må flytte en boks under åpningen. Du må da hoppe oppa den så inn i hula :tommelopp:
Nytt Spm:Hva består gruppe nr 25 heter Avengers av i hades turneringen?
Litt vanskelig kanskje?
Her har du dem i kronologisk (tror jeg) rekkefølge hvertfall. Sett fyr på meg hvis jeg tar feil. Er 16stk.
Hva mener du med "hvem har disse"? Hvor du får fatt i dem eller? for Sora har du slutt "alle disse"
1. Kingdom Key
2. Jungle King
3. Three Wishes
4. Wishing Star
5. Crabclaw
6. Spellbinder
7. Pumpkinhead
8. Olympia
9. Fairy Harp
10. Lady Luck
11. Oathkeeper
12. Metal Chocobo
13. Lionheart
14. Divine Rose
15. Oblivion
16. Ultima Weapon
Hvilket item er det i en kiste i Final Rest (antageligvis det siste itemet du plukker opp)?
Uansett så får man en Megalixir (?) Er nesten sikker på at det er det, så jeg slenger opp et nytt et:
Hvor mange ganger kan man på en eller annen måte "kjempe" (ikke bare som i å sloss mot, men.. konkurrere mot ham!) mot Riku i spillet, og hvor gjør man dette?
Det hele begynner på Destiny Island. Her kan du kjempe mot ham med tresverd og løpe om kapp for å kunne navngi flåten. Så kan du kjempe mot ham ved inngangen i Hollow Bastion. Til slutt møter du possessed Riku mot slutten av Hollow Bastion.
Feil. Brodern er så dott at han glemte Moogles. Han bør nagles for den!
Neste spørsmål, hahaha, er mitt:
Hvilken melodi spiller spilledåsen til Ariel? (dere er dyktige hvis dere vet, jeg klarer ikke å høre det)
Kristian/Valan: Slutt å stille spørsmål som handler om Final Mix. Tenk på de stakkars menneskene du torturerer hver gang du nevner det. Og forresten finnes det forskjellige oversettelser på Final Mix' Items og Abilities.
Alternativt spørsmål: Hvilken av Disneyverdene i Kingdom Hearts grunner IKKE i en TEGNEfilm?