Kjøp Halo 2 på eBay, nå!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#7
Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@02.06.2004, 15.40
Stakkar fyren som  kjøpte det, han må betale  $99,999,999.00 .
Nei, det må han nok ikke. eBay fjerner nok hele dritten, og sletter kontoene til selgeren og kjøperen. Alle ser vel at det er kødd, både fra kjøperen og selgerens side...
 
#8
Tja.. "how much is my job worth?" :D

Hvem i svarte fanden gidder å betale $99,999,999 for en "Halo 2 press-release" kun få måneder før det kommer?

EDIT:
Ved nærmere ettertanke har nok Mandark rett her..
 
#9
"The item you requested (8108524918) is invalid, still pending, or no longer in our database. Please check the number and try again. If this message persists, the item has either not started and is not yet available for viewing, or has expired and is no longer available."
 
#10
Jess, de har fjerna det nå.

Det som var litt morsomt var at "manualen" egentlig var bare en cut-out fra et spill-blad. "Exclusive", anyone?
 
#14
Det er utrolig hvor mye som selges på internett, så noen som skulle selge en dorull og en lastebil en gang, kan bare ikke huske hvor ;) dette er min første post her på spillegal, må sjekke hvordan det tar seg ut vettu

hehe den "posten" som kom etter din småkonge, kom fordi jeg ikke så den du hadde "posta" er ikke vant til å få respons så fort på et forum ! :tommelopp:

ok, hvor kan jeg snakke om f.eks. WCIII og Halo/Halo2?

(hvordan fjerner jeg "ny" som står på samme plass som du har "småkongen!"?)
 
#15
Velkommen til forumet {DP}Bjørn. Vi har en liten regel her på forumet som går ut på å ikke gjennopplive gamle emner. Du husker det til neste gang? :)
 
#16
må bare ha med det her for alle dere Halo noobsa der ute :p :tommelopp: :

"Halo 2 is a lot like Halo 1, only it's Halo 1 on fire, going 130 miles per hour through a hospital zone, being chased by helicopters and ninjas ... And, the ninjas are all on fire, too."
—Jason Jones
Bungie Studios

jeg-gleder-meg
 
#18
har sett en fyr som har solgt en luftgitar og en pappeske......
og rakettkaster da...og en ak47. :tommelopp:
 
#19
En gang så jeg på Kiwi at de solgte kivier!!!!!HahahaahAQHAH!11!2121111kjdsælfkjzsæfdk HAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!

Er dette et seriøst emne? Tror alle skjønner at det bare er kødd.. ^_^
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#20
Er ikke så lenge siden jeg så eBay på eBay... :rulleøyne:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.