Kjøpe PS2-spill over nettet

#1
Er det noen andre butikker enn play.com som selger PS2 spill billig nok til at spillene holder seg under 200 kr grensen som er satt av tollvesenet?

Jeg snakker ikke om splitter nye spill, men på play.com får du f.eks. XIII, som er relativt nytt, til 11,99 £, og frakten er inkludert.
 
#3
Opprinnelig skrevet av Neocon@29.11.2004, 19.18
GAMESMIX.COM
143183​
Jeg tror han hinter til utlandet. Han snakker om mva og 200,- grensen.
 
#4
Etter jeg fikk mitt eget kredittkort, handler jeg kun på ebay.co.uk. Får aldri toll fordi man bare kan spørre selgeren om å markere varen med gift. I tillegg så finner man rett og slett ikke bedre utvalg noe sted.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Hell Yeah@30.11.2004, 18.47
Har du aldri hatt noen problemer med ebay? Jeg synes auksjoner over nett virker litt sketchy...
143875​
Nei, har faktisk aldri hatt problemer. Har vel bestilt 20 ganger eller noe. Hvis du er usikker, kan jo man bare se hvor seriøs selgeren er på deres profil. Der står det hvor mange positive karakterer og slikt selgeren har. Hvis det er det med kredittkort du synes er litt "sketchy", så pleier man å bruke paypal-betalingssystemet, og det kan jeg garantere deg er 100% sikkert. Er jo mangfoldige millioner som bruker det også.

Ellers er jo Play-asia et ok sted å bestille fra. De setter jo ned prisingen av varen, så man slipper som oftest toll der.
 
#8
cdon.no er litt bra men de kan være litt seine hvis du forhåndsbestiller spill...:(


ellers helt greit