Kjøpe: Suikoden 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Har problemer med og finne dette spillet, så vil jeg gjerne kjøpe det hvis noen av dere har det. Pris kan vel diskuteres, det eneste kravet jeg har er at spillet er spillbart. (dvs ikke så jævelig stripete. =)

Sett helst at selgere befinner seg I drammensområdet, men det funker dønn med postoppkrav også. Oppgi også hvor mye du forlanger for spillet.
 
#2
Opprinnelig skrevet av salamando@02.11.2004, 21.41
Sett helst at selgere befinner seg I drammensområdet
128967​
Hehe. Den var kul! :p
Tror nok du må strekke kravene dine litt. Kan hende du finner en på www.ebay.com, men kan bli dyrt...
 
#3
Fire på kravene eh? Det er jo ingen som har lyst å selge sitt suikoden 2 her. Tingen er at jeg lurer på hva jeg skal by for det. Hvis man går ut ifra at et annet PS spill ville kostet rundt hundrelappen, så er vel 300,- en grei pris for et?
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#4
Skal du ha en helt mint utgave må du nok opp i en tusing, skal du se. Skulle ønske jeg fikk øynene opp for denne fantastiske serien da den var ny. Herregud, kameraten min har Suikoden 1, men det er knust cover, ripete cd, mista manual osv. FAEN I HELVETE SIER JEG.

Ignorer min fine lille post, ettersom det er helt offtopic.
 
#5
Det enkleste ville vel være å få tak i en NTSC PlayStation og kjøpe et amerikansk Suikoden, enten fra ebay eller lignende. Å få tak i et PAL vil jeg tro er svært vanskelig i dag.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Supermann@06.11.2004, 02.15
Det enkleste ville vel være å få tak i en NTSC PlayStation og kjøpe et amerikansk Suikoden, enten fra ebay eller lignende. Å få tak i et PAL vil jeg tro er svært vanskelig i dag.
130804​
Eller du kan gjøre sånn som meg og skaffe deg en PSX change disk hvis du har en PAL Playstation fra før av, så kan du endelig få brukt den til NTSC spill. Det er kanskje litt stress å bytte disk hver gang man skal starte opp et NTSC spill, men det funker bra iallefall.
 
#8
500 kroner for en ikke mint Suikoden II da? noen som slår til?
 
#9
Jeg solgte suikoden 1 til dante for 800 kr, tror du må ut med en del mer for 2enr en 500 usle kr. siden 2ern er mer ettertraktet. 1000 kr + er mer realistisk
 
#10
Opprinnelig skrevet av Disturbed@07.11.2004, 04.03
Jeg solgte suikoden 1 til dante for 800 kr, tror du må ut med en del mer for 2enr en 500 usle kr. siden 2ern er mer ettertraktet. 1000 kr + er mer realistisk
131247​
Hehe! Husker det godt ja ;)
Ganske surt i og med at jeg kjøpte det for 50,- en gang for lenge siden men var så dum og solgte det billig. Men takket være Disturbed her har jeg endelig fått det tilbake!
Jeg har 2'ern også, men jeg tror ikke jeg vil selge det for 1000,- engang. I allefall ikke enda siden jeg er midt i spillet, men kanskje senere :svette:
 
#11
Jeg solgte ikke min selv om jeg fikk ett bud på 1500 :) Tviler på at folk som bare har en kopi vil selge det, og ihvertfall ikke for 300.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Imp@08.11.2004, 23.39
Jeg solgte ikke min selv om jeg fikk ett bud på 1500 :)
132370​
Wow! Det var jo et godt bud!
Var det 1'ern eller 2'ern det var snakk om?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.