Kjøper 360-spill.

Ja. Julen nærmer seg, og med 360 i hus ser jeg ikke annet valg enn å gi alle mine venner og familiemedlemmer 360-spill til jul, slik at jeg selv kan tjene på å tape penger. HAHAHA... neida. Men brodern skal derimot få et 360-spill, fordi han selv har tenkt å kjøpe seg Box i januar. Derfor håpte jeg at noen her kanskje hadde innsett at PDZ er tidenes skuffelse med kjip AI og elendig kontroll, eller at PGR3 er nærmest klin likt toern, eller at Kameo har et pent ytre men mangler vitale organer og derfor vil kvitte seg med det respektive spillet. Kan tilby kæsh eller spill. Har f.eks. Resi 4 til PS2 som er ganske hipt for tiden?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg har et Kameo på vei inn som jeg ikke har tenkt å beholde. Hvor mye penger gir du for det? Det er helt nytt og kanskje til og med med forseglingen intakt.

Hadde ikke tenkt mer enn 300, som sikkert kan virke fryktelig lite for deg om spillet er forseglet. Men kan kanskje slenge på et spill eller DVDer?

Tør jeg spørre hvorfor du får det, når du ikke vil beholde det?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Vant det i julekalenderen på Gamer.no, og det er nok ikke det 360-spillet jeg har mest lyst på, så jeg tenkte å bytte det inn i noe annet (hvis jeg finner en butikk som godtar det uten kvittering) eller å selge det. Og hvis jeg skal selge, måtte jeg nok hatt 400 kroner.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det vil vise seg. 300 var litt optimistisk fra din side, synes jeg, så kanskje 350 er den riktigste prisen. Men da vet jeg hvor mye jeg kan få for det på SG, så får vi se hva det blir til. Forhåpentligvis får jeg byttet det i en eller annen butikk.

Jeg har insett at PDZ er tidenes skuffelse med kjip AI og elendig kontroll

350?

edit: ville vurdere å bytte mot RE4 til PS2 ja

Okei

sendt PM ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har. Jeg tror faktisk jeg har flere enn 360 spill også, skal jeg være ærlig.

Er det virkelig ingen andre som har ett kjipt 360-spill jeg kan kjøpe eller bytte til meg? Har lovt brodern ett til jul skjønner dere. Vet noen eventuelt om en side hvor man finner 360-spill til under 400 kroner?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det virkelig ingen andre som har ett kjipt 360-spill jeg kan kjøpe eller bytte til meg? Har lovt brodern ett til jul skjønner dere. Vet noen eventuelt om en side hvor man finner 360-spill til under 400 kroner?
[/b]
Ikke uten å slippe unna moms og toll desverre...

Play.com selger noen til £29,99 men med moms og toll... offe...