Kjøper "barnslig" Gamecube spill.

Min kjære søster ble nettopp 25. Så da er det på plass å gi henne en gave. Jeg tenkte å gi henne et Gamecube spill da det kommer til å virke kjempedyrt. Hun liker spill av typen Paper Mario, Spyro, Mario Party og Zelda. Men er åpen for de fleste forslag. Kan betale eller bytte.

Hmmm, jeg tviler men:

- Beyblade V-Force: Helt sikkert for barnslig. Dessuten suger det dritt, ikke kjøp det av meg.

- James Bond 007 Everything or Nothing: Ikke spesielt barnslig.

- Need For Speed: Underground 2: Bilspill ftw!

Resten beholder jeg selv. :)

Er et 3. personspill ja. Vet ikke helt hva som menes med "enkelt". Man skal ikke undervurdere jentene, søstern min spilte Tomb Raider da hun var mindre. :tommelopp:

Nei, jeg vet ikke. Er vel mest plaff plaff og desarmer bombe her og der. Osv.

Opprinnelig skrevet av plan_9@18.09.2005, 23.56
James Bond fristet nesten. Hvordan er det å sette seg inn i? Komplisert? Hu liker egentlig enkle spill, og generellt ikke skytespill. Men har hørt at dette er et tredjepersonsspill?
262434​
Spillet er veldig enkelt på easy, men så klart når du prøver extra utfordringene så kan det bli sabla vanskelig. Og ja, det er tredjepersonspill. Ellers veldig bra spill.

Ellers har jeg disse spillene:
- Mario Party 4
- Sonic Hereos

Også har jeg da Pikmin 2, men da trenger jeg et godt tilbud.

Men det skulle jo jeg kjøpe av deg! Kan betale deg i helga eller begynnelsen av neste uke. Selg det til meg(eller bytt), jeg må ha det!

Og hva med tilbudet mitt? Spyro og Sims?

Prøver igjen jeg: Hva med Zelda - The Wind Waker til GC?
Golden Edition selvfølgelig! :)

Edit: Jeg har også Metroid Prime (meget lite brukt, orginal version.)

Du kan få begge to til en hyggelig pris\bytte..?

Roy Nor: Beklager, ikke interessert i noen av dem.

Jubei: Hva med et av disse mot Pikmin 2?

-Resident Evil (gc)
-Resident Evil 2 (gc)
-Resident Evil Zero (gc)
-Virtua Fighter 4 (ps2)
-Zone Of The Enders: 2nd Runner - Special Edition (ps2)