Kjøper CS 1.6-konto

Jau. Har en CSløs fetter til nabo som stadig kommer innom for en runde. Da spiller han Source og jeg 1.6.

Dette er kjipt fordi vi ikke har to kontoer med samme spill, så... Noen som selger en Steam konto med 1.6 for en billig penge?

D

Deleted member 1518

Gjest
Bare som en liten men kanskje falks advarsel. Om jeg husker rett har jeg prøvd å forhandle med denne personen før. Ja, jeg ble ikke fratatt penger. Men om anklagen faktisk er rett, er dette en udugelig forhandler som ikke holder ordene sine.

Det er jo ikke værre enn at den personen som ikke har handlet med noen før, gjør sin del av avtalen først. Som i dette tilfellet vil si at KrigKraft sender spillet/passordet eller hva faen det er først, dere sjekker at alt er slik det skal og betaler.

Har ikke handlet her før nei.

Men dere kan vell kansje beggyne med å sjekke ut karaktere mine på NF ?

- Warcraft [7+]

Torulv Tør jeg spør hva du snakker om ?

D

Deleted member 1518

Gjest
[/b]
Håper ikke dette er en falsk annklage, men jeg tror å huske at jeg skulle kjøpe Kameo av deg. Noe det slettes ikke ble noe av...

<div class='quotemain'>
[/b]
Håper ikke dette er en falsk annklage, men jeg tror å huske at jeg skulle kjøpe Kameo av deg. Noe det slettes ikke ble noe av...
[/b][/quote]

Nå er du jo ikke av de som er greiest å ha med å gjøre selv da. Eller hva, Torulv?

D

Deleted member 1518

Gjest
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
[/b]
[/b][/quote]

Nå er du jo ikke av de som er greiest å ha med å gjøre selv da. Eller hva, Torulv?
[/b][/quote]

Hva mener du? At du og Ultrag er noen oppblåste Gameroobie homser :rulleøyne: