Kjøper din Nintendo 64 og spill!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#21
<div class='quotemain'>
Halo til Xbox kan du få kjøpt av meg for en hundrelapp pluss porto, Ally.
[/b]
er det classic?
[/b][/quote]
Neida, det er originalutgaven. Men spillet er litt godt brukt, siden det hadde en annen eier før meg (tror det var Insty her på forumet), så discen har noen småriper. Jeg har ikke hatt problem med å spille det, men vi kan si 75 inkl. porto siden det er litt mer slitt enn jeg trodde.
 
#22
Jeg angrer riktignok stort på at jeg solgte Mario Kart: Double Dash, så en handel med det er ikke å forakte.
Og btw, Pokemon Snap er nok bare selve spillet, hvis du lurte. Mulig jeg har bookleten somewhere, skal si ifra om den dukker opp.
[/b]
Sorry. Det spillet er faktisk brodern sitt. Noen andre?
 
#24
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Halo til Xbox kan du få kjøpt av meg for en hundrelapp pluss porto, Ally.
[/b]
er det classic?
[/b][/quote]
Neida, det er originalutgaven. Men spillet er litt godt brukt, siden det hadde en annen eier før meg (tror det var Insty her på forumet), så discen har noen småriper. Jeg har ikke hatt problem med å spille det, men vi kan si 75 inkl. porto siden det er litt mer slitt enn jeg trodde.
[/b][/quote]

jepp :tommelopp: lagt til msn gidder ikke å stresse gjennom PM
 
#25
Det andre jeg er overhodet interessert i, må være Super Mario Sunshine. Er det til salgs?
[/b]
Du har merkelig smak. :p
Men det er faktisk det andre spillet som er brodern sitt? Klarer du virkelig ikke å finne noe annet på lista du er keen på? Jeg har nemlig funnet Pokemon Snap til fem dollars på internettet, så er ikke keen på å kjøpe det av deg.