Kjøper Grandia

#1
Jeg ser etter den første Grandia til PSX ettersom jeg ikke finner det noen steder på nettet (PAL versjon) så lurte jeg på om noen hadde spillet og som ikke spiller det lenger.

Kjøper PAL versjon for jeg har ikke chippet PS2, annet enn det...bare kom med bud dersom du har spillet og kan selge det.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Grandia er et flott spill. Plotet er ikke det viktigste, dette er et spill som virkelig vektlegger reisen framfor målet, sammen med kompanjonger du blir glad i. Grafikken er ganske bra, musikken likeså, og kampsystemet er helt herlig. Det er en del folk som klager på stemmeskuespillet, men det er småplukk synes jeg.

Nr 2 er bedre på alle punkter, men jeg storkoste meg iallfall med Grandia da jeg spilte det.
 
#5
Spilte Grandia for lenge siden, I PSX sin glansperiode. Etter en stund så kom jo PS2 ut, og jeg la til side min PSX. Nå finner jeg verken Grandia eller min PSX, og jeg savner det spillet.

For min del syntes jeg den første Grandia var mye bedre enn toern (har enda ikke ikke prøvd treern, sannsynligvis ikke før jeg kjøper meg PS3 heller). Grandia 1 hadde bedre characters, story og gameplay enn Grandia II imo.

Men er det ingen som har en? Jeg føler ikke for å bestille nytt