Kjøper iPod eller iPod Mini

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg kjøper en iPod fra den 4.genereasjonen av ipod'er. Dette er den som er "identisk" i utseende som iPod Mini, bare litt større. Det skal være på 20GB. Hvis ikke så skal jeg ha en iPod Mini...

Jeg kan betale med penger eller bytte xbox spill/filmer for iPod'en!!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#3
En annen advarsel: Hvis man ikke bruker iPod-en på et par dager, lader batteriet seg ut av seg selv ... Veldig irriterende, siden jeg ikke nødvendigvis bruker iPod-en min hver dag, og jeg derfor opplever at batteriet er flatt når jeg skal bruke den. :(

Men jeg ville nok ikke kvittet meg med min iPod mini likevel, siden det er god på alle andre områder enn det som har med batteriet å gjøre.
 
#4
iPod er veldig grei om du liker å få lite valuta for pengene. Spesielt om misliker ting som god lydkvalitet, god batterikapasitet, brukervennlige menyer med et logisk antall knapper og ikke minst et produkt som ikke alle andre i verden har.
 
#5
Opprinnelig skrevet av plan_9@14.10.2004, 18.38
iPod er veldig grei om du liker å få lite valuta for pengene. Spesielt om misliker ting som god lydkvalitet, god batterikapasitet, brukervennlige menyer med et logisk antall knapper og ikke minst et produkt som ikke alle andre i verden har.
116911​
:ler: :ler: :ler: :ler: :ler:

jau den var go! Creative har fått litt refs for dårlig software, men sånt oppdateres jo regelmessig.. men må si at 5 timer er alt for lite på en bærbar spiller.. uansett hvor lite den koster så er den ikke verdt pengene (min mening folkens ikke bli pissed) hvis det bare kan gi meg en melodisk nytelse i 5 timer.. og jeg går rundt å hører på discman 10-12 timer dagen..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
Opprinnelig skrevet av plan_9@14.10.2004, 18.38
iPod er veldig grei om du liker å få lite valuta for pengene. Spesielt om misliker ting som god lydkvalitet, god batterikapasitet, brukervennlige menyer med et logisk antall knapper og ikke minst et produkt som ikke alle andre i verden har.
116911​
Nei. Jeg kunne f.eks. ikke tenkt meg en vanlig iPod, hvis det er det du sikter til når du snakker om lite valuta for pengene, siden iPod mini har en perfekt størrelse i forhold til å bruke den på trening. Menyene fungerer helt fint og hva andre har og ikke har kunne jeg ikke brydd meg mindre om. :ler: Jeg har den på innsiden av klærne likevel. Når det gjelder lyden er den bedre enn på den forrige mp3-spilleren jeg hadde, og det er jo MP3/AAC-filer man har på spilleren likevel, så lydkvaliteten blir ikke som på bilstereoen min eller stereoanlegget uansett.

Men batterikapasiteten kunne vært bedre, det har du rett i.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.