Kjøper: Moto GP 1

#2
Opprinnelig skrevet av MattMan@10.03.2005, 17.48
Jepp. Noen som vil kvitte seg med det?
187847​

hmm.. vis du vil bytte det mot et live spill jeg ikke har eller kjøpe det (spørs hva du vil gi for det)
 
#4
Opprinnelig skrevet av MattMan@10.03.2005, 22.57
Du kan få Ghost Recon Island Thunder, eller Halo2, hvis jeg får litt penger attpåtil.
Ellers, hvordan er kvaliteten?
188118​

dvden er nesten helt fin(små slitare riper pga at forge bruker av spille har hatt en xbox 1.0 med thomsen dvdrom, og den lager bitte små riper som følger dvden men de har ingen betydning og litt fettmerker\fingeravtrykk men de kan jeg vaske forsiktig vekk)

covre har ingen skader men den gjennomsiktige plastikken er litt blass og har noe slitarseriper.

Instruksjonsboken er helt som ny

sån da tror jeg at du har fått en bra og detaljert av tilstanden til spille.


Hm har 2 halo 2 spill fra før så jeg tror ikke jeg trenger en 3 .. men er litt intrisert i Ghost Recon Island Thunder
 
#5
Ja, jeg kan godt bytte likt.. Ghost Recon er forøvrig i mint kondisjon. Jeg kan sende det allerede i morgen hvis du går med på bytte, skal ned på posten uansett. :)
 
#6
Opprinnelig skrevet av MattMan@10.03.2005, 23.18
Ja, jeg kan godt bytte likt.. Ghost Recon er forøvrig i mint kondisjon. Jeg kan sende det allerede i morgen hvis du går med på bytte, skal ned på posten uansett.  :)
188129​

hvordan tilstand er det spille i da ?
 
#8
Opprinnelig skrevet av MattMan@10.03.2005, 23.22
Som sagt, veldig god stand, cover+manual er som nye, og dvd'en er omtrent ikke slitt. Det virker helt optimalt  :)
188131​

hmm..har du ingen andre live spill en halo 2 og Ghost Recon Island Thunder?