Kjøper Onimusha.

Er interessert i alle disse tre spilla. Hvilken konsoll spiller liten rolle sålenge prisen er ok. Kan eventuelt bytte bort spill eller DVDer om dere ikke er keen på penger.

Mens vi er inne på emnet, såvidt: noen som kan si meg hva som er nytt i Genma Onimusha i forhold til PS2 versjonen?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Genma Onimusha har noen nye fiender og ørlite forandret gameplay. Såpass mye at det blir et litt annet spill, visstnok.

Uansett: Jeg har hele serien på PS2, og lurer på hva du er villig til å gi for alle tre. Alle er i god stand med noen små ujevnheter i arket inni coveret på de to eldste spillene. Onimusha 3 ble kjøpt nytt og er svært pent brukt, så det er nærmest i mint condition.

Jeg vet imidlertid ikke om jeg vil kvitte meg med disse spillene.

Opprinnelig skrevet av Houseman@22.02.2005, 03.37
Jeg vet imidlertid ikke om jeg vil kvitte meg med disse spillene.
180539​
Da har du ingenting her og gjøre. :p
Du høres ikke så keen på å kvitte deg med dem, som mest sannsynlig resulterer i at du vil ha mer penger for dem enn hva jeg vil tilby.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Foreslå en pris, så skal jeg vurdere det.

REDIGERT: Eventuelt foreslå noen spill/DVD-er du kunne tenke deg å bytte. Jeg kjøpte alle tre i sin tid for å samle på dem, men jeg har ikke så mye glede av dem lenger, så sånn sett kan jeg kvitte meg med dem.

Jeg har Silent Hill 2 og 3 til PS2. 2'ern er den super eksklusive utgaven i pappcover med en making-of-DVD og et limited edition klistermerke. Brukte litt tid på å finne denne utgaven, men jeg spiller ikke spilla lenger.

Opprinnelig skrevet av plan_9@22.02.2005, 22.12
Alt for dyrt. Slik jeg ser det er enern verdt en hundrelapp, toern og treern kanskje to hundre hver. Med grupperabatt vil dette ende på ca 400 kroner. Du vil ikke heller ha noe i innbytte da?
180804​
Landeveisrøveri er noe du burde prøve deg på! ;)

Så grusomt konstruktivt. Synes ikke noen halvgamle PS2 spill er verdt mer enn ca 200 kroner. Og når to av dem attpåtil har blitt sluppet som platinum spill stiger de ikke akkurat i verdi. Tar man en titt på hva spilla selges for på auksjonssider synes jeg forslaget mitt var rimelig. Men for all del, om jeg er den eneste som synes det, skrik ut.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
*skrike*

Onimusha 3 selges fortsatt til fullpris de plassene jeg har sjekket. Eneste grunnen til at jeg ikke eier det ennå.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Spillet er bare litt over et halvt år gammelt. Kom ut i juli 2004 i Europa.

Onimusha 3 kjøpte jeg på play.com for 14.99£ for cirka 3 og en halv måned siden, så prisene Plan_9 foreslår er ganske så rimelig, synes jeg, i og med at Onimusha Warlords har blitt platinum og Onimusha 2 er i billighaugen.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Åååh, Egle, din dust. Neste gang et spill jeg har lyst på kommer til £14.99 sender du meg en PM, ok?