Kjøper PS2 spill

#1
Ja, som sagt så vil jeg kjøpe disse tre spillene:
Rez, Gitaro man og Ico til ps2.

Hvis det er noen andre unike spill så kan du legge de til så får vi se om det er noe intresse...
 
#4
Standen er as good as it gets. Gitaroo man fikk jeg for ikke så lenge siden me plastikken på, det er ikke så mye som et kladde merke på det. Ico ser også helt flott ut, men priser sier jeg aldri. Vil se hvor høyt kjøperen er villig til å gå først.
 
#6
HAHA, prøv en annen plass du. Så final fantasy 3 på snes er ikke verdt mer enn gi bort pris fordi det er gammelt? gitaroo man er allerede meget ettertraktet å jeg har fått bu oppi 400 for det allerede, nytter ikke å lure meg asså
 
#7
Seriøst? Trudde ikke det spillet var såpass ettertraktet. Spiderman selger det for 549,- og da helt nytt. Jeg kommer ikke til å betale oppimot 400 for et brukt og gammelt spill. Dette spillet har ikke samme "status" som FF3. Regner med at du ikke vil selge det da. Så hva med Ico?
 
#8
Jeg skal tenke på det. Jeg vet at gitaroo man ikke er på langt nær så ettertraktet som FF3, men tingen er at man vet aldri med slike spill, så jeg kommer nok til og holde på det en god stund til + at spillet er SUPER kult, beste musikk spillet som noen gang er laget ingen tvil om det. Skal tenke på ico, men jeg føler det kan bli en sjelden perle etter hvert og, i hvert fall hvis 2ern blir en suksess.