Kjøper Sony Er. K700i

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Er det noen som selger den telefonen og som ikke har den låst til et operativ firma slik at den ikke kan brukes på NetCom?
 
#4
drit nå i SE K700i..

vent heller litt til og skaff deg en Nokia 3230 ...

første telefon under 3000,- med :

-1.23 megapix cam
-minnekort
-Mp3 spiller
-minste Symbian Series 60 telefonen ever.. :)

jeg skal iallefall skaffe meg en sånn en! =)
 
#5
Et flott telefon, problemet der er at den vil bli en ca 1000 kr dyrere.
Ting jeg er ute etter når jeg skal ha ny mobil:

-Lav pris
-Radio
-MP3
-Kamera (god kvalitet og med mulighet til å filme)
-Bra antall pixels
-Gode taster
-Bra lyd
-Langt batteri

Så vidt jeg veit så har k700i alt dette. Men hvis det er en mobil som har en grei pris og som også har det jeg ønsker så er det mulig jeg vil ha den. Derfor kan jeg egentlig spørre: Noen som har en telefon som har det jeg ber om?
 
#6
Opprinnelig skrevet av Lt Snake@03.12.2004, 23.44
Et flott telefon, problemet der er at den vil bli en ca 1000 kr dyrere.
Ting jeg er ute etter når jeg skal ha ny mobil:

-Lav pris
-Radio
-MP3
-Kamera (god kvalitet og med mulighet til å filme)
-Bra antall pixels
-Gode taster
-Bra lyd
-Langt batteri

Så vidt jeg veit så har k700i alt dette. Men hvis det er en mobil som har en grei pris og som også har det jeg ønsker så er det mulig jeg vil ha den. Derfor kan jeg egentlig spørre: Noen som har en telefon som har det jeg ber om?
145848​
får du tak i K700i til 2000,- brukt?!?? hvorhenda?!? *meg vil også ha!* :D
joda K700i er fet, men har bare 40mb intern minne (ca 10 Mp3'er? ville ikke satset stort på Mp3 funksjonen her, kanskje en sang som ringetone?) MEN den har fått kjempe mye ros for cam og radio og batteritid.

men de kriteriene du stiller.. finnes ikke noen mobil telefon som er i nærheten av de engang :D da må du isåfall gå til anskaffelse av en asiatisk mobil.. (som har innebygget hardisk, MP3 spiller, stor skjerm, lang batterilevetid osv, men som koster ca 5000,- + eventuell toll\import kostnader.)

3230 har alt du har ført opp (regner med det er gode taster på den!) bortsett fra at batteriet nok må lades opp hver dag..

men du burde ikke lete som en desperat etter en "alt-mulig-maskin".. jeg gjorde det en stund (gikk fra N6600->Siemens SX1->SE P900) og det ender bare opp med at du får en "duppeditt" som bare er "mellom god" på de funksjonene den har.. da burde du feks heller satse på å kjøpe en MP3 spiller for seg selv, og finne en mobiltelefon som har bra skjerm, bra kamera, gode taster, og polyfoniske ringetoner eller kjøpe et digital kamera, og finne en mobil med MP3 funksjon, radio, spill, osv.. :)

*detta ble en del men jeg prøver bare å hjelpe* :)
men hvis du har begrenset med penger så kan du jo sjekke prisguiden på ambil.no, den siden dekker alt av mobil relaterte saker i norge, og noen i utlandet =)

edit: jeg kjørte et mobilsøk på amobil.no , og det ser ut som om de telefonene som fyller dine kriterier er :

Sony Ericsson K700
Pris u/abonnement:
2695,- hos forbrukershop

Siemens SX1
Pris u/abonnement:
2990,- hos YaTack

Nokia 6230
Pris u/abonnement:
2801,- hos mShop

Hmm.. det der må være et vanskelig valg =) hvis du setter pris på
-MP3 + mulighet til å spille av film (DivX) på mobilen så ville jeg gått for SX1,
-hvis du setter MP3 og prossessor hastighet (raske menyer, skrive sms\mms mens du hører på musikk (glatt!)) så ville jeg gått for N6230 (ps: du kan se film på denne å, men skjermen er knøtt liten i forhold til SX1 og K700)
-hvis du setter pris på kamera funksjon, radio, lang batterilevetid (+ de andre fordelene K700 har=) så ville jeg valgt K700 ja..

håper det hjalp deg litt på veien! ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.