Kjøper spill, spillkonsoller og annet tilbehør

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Drit i å være så underdanig sagosen!

Fun fact; kjøpte meg en splitter nye gamecube med alt tilbehør til 499,- når lefdal solgte ut maskinen (sluttet å selge). Dette var vel to år etter den hadde kommet i butikk eller noe.
Ikkje underdandig, sublim. ;)

Prisen på Gamecube har logisk nok falt ganske under bunnivå pga at Wii hovedsaklig er Gamecube 2.0 med viftepinne og komponentutgang, einaste grunnen til at folk fortsatt vil ha kuben er fordi den er billig billig. Absolutt ingenting å tjene penger på lenger, spesielt siden den KUN kan brukes til spel og er dyr å modde i motsetning til f.eks xbox, som er eit kjekt lite mediasenter.
 
#25
Hey

Savner du den gode gamle sega megadrive?

Jeg selger da pakker som er følgende: Sega Megadrive med 2 kontroller og 10 spill

Jeg har da 8 slike pakker til salg.

Konsollene er rensket for smuss og testet, fungerer 100% problemfritt

Har oxo 4 hånkontroller til nintendo nes, + 3 joysticker
Og har kabel som man kan koble opp gameboy til camecube 3 stk oxo en 3 party kabel

send meg en mail om du er interisert ;)

Remy2_2@hotmail.com
 
#28
En brukt GameCube er ikke verdt mer enn 2-300 kroner i dag. Så enkelt er det.

Mange som har rare forventninger til verdi på vanlige, gamle konsoller.
 
#29
Har en offisiell GC-GBA kabel på lur som jeg ikke har brukt på lenge, du kan få den for en hundrings + porto, hvis du trenger.
 
#30
Har to PS2 kontrollere til overs hvis du er interessert i en eller begge...? den ene er endel brukt, men funker som ei kule! den andre er nesten ikke brukt da det rett og slett ikke har blitt mye 2 player spilling.
 
#31
Har:

-The Legend Of Zelda : Collectors Edition. Nytt med plastforsegling.
-Final Fantasy. Altså det første av dem. Komplett amerikansk utgave i temmelig bra stand.

Kom med bud.
 
#33
Har to PS2 kontrollere til overs hvis du er interessert i en eller begge...? den ene er endel brukt, men funker som ei kule! den andre er nesten ikke brukt da det rett og slett ikke har blitt mye 2 player spilling.
Har en offisiell GC-GBA kabel på lur som jeg ikke har brukt på lenge, du kan få den for en hundrings + porto, hvis du trenger.

Mange fine tilbud, men jeg må nok takke nei.
 
#34
hey, jeg har to sega konsoller hvis du er intrissert også har jeg en ps1 med noen spill også en wi med spill

hvis du er intrissert i noe av det ta kontakt ;)
 
#37
Jeg ser du er interessert i The Legend Of Zelda : Link To A Past til SNES, jeg har det på GBA hvor det også følger med Four Swords (multiplayer spill).
150kr inkludert fraktkostnader, gi meg ett vink om du er interessert :)

EDIT: Så det var gammelt topic nå..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#39
Tror vi setter strek her siden stianwh ikke har svart i tråden siden 2009. Hvis noe fortsatt er aktuelt kan det lages ny tråd.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.