Kjøper: Xbox 360 med red rings (Oslo)

Status
Stengt for ytterligere svar.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#2
Hvorfor det? De som har en xbox med rrod sender den jo bare til microsoft og får en ny en tilbake.
 
#5
Jeg har ihvertfall hørt folk som ikke har kunnet sende inn til gratis reperasjon grunnet utgått garanti.
Også hørt at det er 3 år.
 
#6
Aner jeg en liten luring her? Det er 5 års reklamasjon i Norge og så sant xboxen ikke er bannet fra live eller har merker etter åpning så tar Microsoft denne inn til gratis rep.
Jaja, det er lov å prøve seg.
 
#7
Ingen luring her...
Hvis du ser flere steder er det folk som selger xbox med røde ringer.
Jeg må ha lest feil fordi jeg leste fra microsoft at det var 3 års garanti på rrod og 5 års reklamasjon ellers. (At de ikke tok inn xboxer med rrod for reperasjon gratis når garanti var utgått.)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#9
Ikke tving med å si det samme til deg som jeg sa til Stianwh. Vær så snill. Det er ingen vits å komme inn på Gullstikkas "Årets Forum 2009 ™" og være ubrukelig. Du kan heller bare si at du har tenkt til å kjøpe en bæsjebillig xbox av noen for å fikse den selv. dvs, sende den inn til microsoft gratis. Unnskyld? Hmm? Du sa ikke at du kom til å selge den videre også?

Hva? Martin? Sa du finn.no? Sa du QXL?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Nja, folk klager over telefonsvareren min fordi det koster dem penger å legge igjen mld på svareren min. Det er jo ikke min skyld de er dust nok til å ikke legge på.

Går mer på at ingen på Verdens Beste Spillforum Noensinne (oss) vil selge en maskin de får fikset gratis.
Kan alltids proklamere jeg ønsker å kjøpe en 60gig PlayStation3 for tusen spenn, men regner med det går stille forbi.
 
#14
Synes uansett det er bra folk seie ifrå at det er grønnere enger i sikte enn å selge sin RROD-boks for ei flis og ingenting.
Samtidig er det så klart heilt greit at trådstarter kjøper inn eit par delemaskiner å leke med.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#15
Delemaskiner selges billig, forutsatt at de allerede er åpnet og dermed ikke kan fikses av Microsoft?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#18
Okay, da setter vi strek. De som eventuelt skulle ha en RROD-a 360 som de ikke får sendt inn til Microsoft har vel fått med seg nå hvem de kan kontakte for å selge den.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.