Kjøpes: DS- og GBA-spill

D

Deleted member 91

Gjest
#1
Ja, som emnetittelen sier er jeg på utikk etter DS- og GBA-spill. Kom enten med priser selv, eller la meg by. Alternativt kan dere se om det er noe dere har lyst på herfra.

DS-spill jeg er spesielt interessert i:

Animal Crossing: Wild World
Trauma Center: Under the Knife
Tetris DS
Mario & Luigi: Partners in Time
Mega Man Battle Network 5

GBA-spill jeg er spesielt interessert i:

Zelda: Minish Cap
Final Fantasy Tactics Advance
Mega Man Battle Network-serien

Altså, ikke misforstå, dette var bare spill jeg er spesielt på utkikk etter. Kom med egne tilbud.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jeg har Mega Man: Cattle Network. Eneren altså. The Original And (not quite) Best!
Uten cover, og uten manual.
Frister? :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Neinei, foreslå gjerne andre. Det var bare de jeg kom på akkurat da. :)

Yeti: Err ... Greit om jeg setter forslaget ditt på hold inntil videre? :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
NEI. SEND MEG ALLE SPILLENE DINE. NÅ.
 
#6
Ehm ... har Phoenix Wright: Ace Attorney som ikke har blitt spilt så mye på her hjemme. Men vil helst bytte, ettersom et salg ville vært så ubrukelig. Så, har du noen kule 360-spill eller no?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Opprinnelig skrevet av emnet mitt
X360:

- Ridge Racer 6
- Perfect Dark Zero
Men jeg føler at kun et DS-spill mot et X360-spill blir litt for homo, ettersom 360-spill koster minst 200 kroner mer retail. Du har ikke et GBA-spill å legge som mellomlegg eller noe da?
 
#9
Kan slenge med Metroid Zero Mission eller ChuChu Rocket til GBA for Ridge Racer 6? Begge har cover men mangler manual.
 
#11
Jeg vil kanskje ha Advance wars DS, kanskje gjøre en deal?
 
#13
Vel, hvis din utgave av advance wars er i topp stand, så kan jeg kanskje gå med på å bytte Phoenix Wright mot det, og da kan du sikkert få RR6 av Nicholas litt lettere.

Edit: ser ut til at jeg ble den heldige vinner av RR6. Men har fremdeles litt lyst på advance wars DS av deg. Skal jo gå til innkjøp av min tredje DS snart ... :D
 
#15
Har nå byttet med Nicholas. Men hvis du har lyst så kan du sende en PM hvor du setter en pris på hvor mye du skal ha for spillet ditt. Slik at vi ikke driter i dette emnet mer.