[Xbone] Kjeksboks series X

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#1
Så Juli eventen til Microsoft er overstått mere Halo og Forza på vei



Så er jeg den eneste som er forvirret Xboxen som er i salg nå heter One S og One X, den nye som kommer nå er Series X men hva i helvette er/hvar Project Scorpion?


edit: så spillplanen for microsoft denne generasjonen er å lure deg inn i gamepass uansett hvilken konsoll/PC du har

edit 2: Fantasi Stjernen Oppkoblet er tilbake
 
Sist redigert:
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Good guy Microsoft slipper alt på pc så du slipper å kjøpe de dumme maskinene deres, er vel det mest positive jeg klarer å spinne. Som en av de tidligere største Halo-fanboisa her på bruket, hvem i alle dager er denne serien for lenger? Hvem er det som faktisk bryr seg??
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Vi trodde Xbox 360 var et passe teit navn helt til de annonserte Xbox One. Deretter gikk de full retard og ingen forbrukere har oversikt lenger.

Hvilket spill er ps2-gorillaen fra?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#6
Xbrødre er kroppen deres klare, US launch 6. November
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#8
Nå begynner jeg å bli forvirret
Den beste/kraftigste kjeksboksen på markede nå er One X og så kommer det en som heter Series S når den minst kraftige er One S


 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#9
8CDEA991-5096-41D4-B3C8-7806AF82248A.jpeg


Klar for mobil abonnement modellen for konsoller
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#11

3300,- er jo ikke direkte ille med tanke på at den vanlige One-S-en fortsatt ligger på ~3k.
 
#12

3300,- er jo ikke direkte ille med tanke på at den vanlige One-S-en fortsatt ligger på ~3k.
Xbox one X er vel sterkere og ca akkurat samme pris, mens xbox one S kan du får 2000kr og oppover .. men nei det er ikke ille .. og det er også fint at de beholder kontrollene..

Btw, jeg tror jeg har hatt 4 eller 5 xbox one nå som jeg har hatt og solgt vidre og kjøpt på ny osv .. og den første leverte jeg tilbake til butikken før det hadde gått en mnde .. men men ... så jeg har i allefall prøvd alle modellene.. jeg var vel den eneste i hele verden som likte kinect 2 ? men men .. selv jeg har faktisk ikke giddi å kjøpt noen spill på disc og spille dem.. kun kjøpt halo spilla online og game pass..

Og ps5 har vel ingen gamepass løsning som inneholder en lik samling med spill til lik pris..
 
Sist redigert:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#14
Hvis de vil ha mindre penger blir det ekslusivt, men hvis de tror det er et viktig ledd i kampen mot PS5... sure? Lurer på om det vil generere en del sure miner. Personlig tipper jeg at det blir tidsekslusiver, så lander spillet på PS5, Switch, VR, telefoner, tablets, smartklokker og hvitevarer med integrert skjerm et halvt år senere.
 
#15
Har vært veldig klar på at jeg skal ha PS5, men etter at mer info om begge konsollene har kommet er jeg ikke så sikker lenger. Gampepass-dealen til Xbox er forlokkende, men vil spillene som er tilgjengelig være de spillene jeg egentlig vil spille? Også var det Sony-eksklusivene som jeg egentlig er mest hypp på. Også er det faktoren at jeg spiller veldig lite og de greiene jeg spiller mest kommer ut til alle plattformer og attpåtil har crossplay, så er det egentlig så nøye? Det som skjer med Bethesda-spill vil faktisk ha en del å si for min del, siden de Eldre Skrullene, Fallout osv er blant de få titlene jeg skal ha på day 1 og ikke gidder å vente på lengre enn jeg må. Så vi får se hva som skjer da.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#16
Også er det faktoren at jeg spiller veldig lite og de greiene jeg spiller mest kommer ut til alle plattformer og attpåtil har crossplay, så er det egentlig så nøye?
Dette. Legg til at jeg har en temmelig dugandes gamingpc, så blir dette første generasjonen på to tiår der jeg antageligvis ikke kjøper noen av konsollene. Jeg har en Switch, men den føler jeg er noe annet som sitter i et tre med popcorn og ser på skyttergravene til Sony og MS.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#19
Bethesda spill kommer bare på gamepass og PC

>In terms of where games will show up, our commitment is that our games will show up on Game Pass, PC, console and xCloud. In terms of other platforms we'll take it on a case by case basis but as the Xbox community, what they should feel is a huge investment in the experience they're going to have in the Xbox ecosystem, and we want the Xbox ecosystem to be the absolute best place to play and we think game availability is absolutely part of that.

C1D13546-3690-4C33-8DE5-EAC5ABD9502D.jpeg
 
Sist redigert:
#20
Eg har forhåndsbestilt All Access med Series X og gleder meg masse! Dunno, eksklusivene til PS var liksom ikkje nok til å konkurrere med Forza og Game Pass-dealen.