Klankamp Tirsdag 15/2/05

Status
Stengt for ytterligere svar.
Spillegal turte ikke møte opp og derfor vant Clan Banan.

Gratulerer alle Clan Banan medlemmer.

Revansj i morgen eller gutter?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg trodde walkover var slik at hvis en kamp var avtalt, så vant det ene laget hvis det andre laget ikke kunne stille med nok spillere. Merk: avtalt.

hva med å spille til helgen 5-8 mot 5-8 alt ettersom hvor mange fra spillegal som kan. (ja, det er vi som setter betingelsene). Siden dere er så keen på denne kampen (ikke det at ikke jeg er det), så foreslår jeg at vi (som utfordrene) også velger bane og gametype. mener du i dag eller torsdag uansett? litt vanskelig å si siden inlegget dit ble skrevet etter midnatt!? :p Ja jeg så hva toppicet heter!

Opprinnelig skrevet av blizzy@16.02.2005, 09.46
Gametype? pcw foregår bare på DE maps. og max er 5 on 5. sjelden man finner claner som spiller 6 on 6 eller mer.
178314​
sorry! Jeg har desverre liten eller ingen peiling på claner osv. Spiller lizzom bare for å ha det artig da. :tommelned: Men da blir det vel slik da 5 mot 5 på en DE map?? (som er) er jeg idiot, eller er jeg uvitende idiot? :ler:

Fyren snakker om CS, gutt.

Opprinnelig skrevet av Vanguard@16.02.2005, 00.25
Jeg trodde walkover var slik at hvis en kamp var avtalt, så vant det ene laget hvis det andre laget ikke kunne stille med nok spillere. Merk: avtalt.
178251​
Det var jo avtalt. Vi i clan banan avtalte å spille kamp. Og spillegal klarte ikke å stille med noen spillere i det hele tatt.

Opprinnelig skrevet av blizzy@16.02.2005, 09.46
Gametype? pcw foregår bare på DE maps. og max er 5 on 5. sjelden man finner claner som spiller 6 on 6 eller mer.
178314​
Det er Halo 2... Hysj nå.

Uansett.

Dere får vinne så mye dere vil på walkover, for å være ærlig, så bryr dere meg mitt opp i ræva.

:trollmann:

Skryter gjør vi ikke, men heller det at vi viser forran alle at Spillegalklanen ikke turde å spille mot oss når de har kalt cB en drittklan av dimensjoner i flere måneder nå.

Paynie: Definér over-seriøs.

Hvorfor er dette emnet fortsatt åpent?

Næmmen, Insty da.

Var det ikke du som sluttet med "Clan-banan homsene," som du så fint kalte dem, for å spille med spillegalklanen når den startet opp?

Jeg har heller ikke lagt merke til at vi har kalt CB for en dårlig klan, dog vi har uttrykket våre følser for klanen.

(Dessuten så heter det klan, ikke clan)

Foressten, siden dere har vunnet på walkover.

----STENGT----

:trollmann:

Dette er jo egentlig meningsløst å skrive, for ingen bryr seg jo:

Jeg sluttet i cB fordi ingenting skjedde lenger, i tillegg til at Baronen maste og maste. Når det først skjedde noe, var jeg i spillegalklanen, og når det ikke skjedde noe i den klanen lenger heller, pluss at jeg ikke følte meg særlig godt likt, joinet jeg heller cB igjen, hvor jeg har god kontakt med folk og hvor det er bra miljø.

Status
Stengt for ytterligere svar.