Klanspill

#1
Jeg har drevet med klanspilling i bf1942 i godt over 1 år nå.
Men jeg lurer på hva dere syns er det aller beste klanspillet.
Skriv litt om hvorfor også da :)
 

Novastrum

Feminist-elitist
#2
Unreal Tournament 2004. Først og fremst fordi jeg er god i det, og har elsket alle spillene siden originalen. Jeg liker fysikken og arkade-følelsen. Har en klan sammen med Jinzo og Dodraugen; Genesis-7. Vi teller tilsammen 6 stykker nå, men har ikke fått spilt så mange ordentlige klanmatcher enda. Det kommer vel snart. :)
 
#3
Socom 2 til PS2 er ganske bra. Klanen trener 2-3 ganger i uken på samhandling også videre. Veldig kult å se klaner som oppfører seg som feks SWAT når de går inn i rom og forskjellig. Har ikke sett noen andre spill der klanene er såpass bra samspillt.
 
#4
Warcraft III er et genialt spill. Jeg og noen folk fra Gamers forum laget en klan den 7 desember 2003 og nå har vi spilt sammen i over 1 år.

En fin måte å få venner på. (Lange samtaler på IRC, MSN, in-game WC3 og har tilogmed møtt noen på TG :) )
 
#6
CS, helt klart. Har brukt mye av vinterferien på PCWer med en venneklan (Vi vinner det meste). NoWeaponControl. :D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#8
Jeg er ingen spesiel fan av CS, men det er det beste klan spillet. ^_^
 
#10
Som Nova, er jeg også mest glad i Unreal Tournament 2004. Har spilt en del cs (spilte aktivt i to år, allikevel suger jeg helt), men har gått lei gameplayet. Unreal har så mye mer fart og derfor foretrekker jeg det. Er også mye gladere i selve "communityet" enn jeg er i de fleste andre spill.
 
#11
Halo2 er det beste klan-spillet, mener jeg.


Men det har ikke blitt så mye spilling på meg, linje mi er delvis nede nå.


:trollmann:
 
#14
Ikke for å være frekk men joint operations er det desidert værste spillet i verden og her er begrunnelsene:
1: Du må gå i på internettsider for å se statsen din.
2: Når du kjører i ca 40 knop med gummubpt mot en strand stopper du momentant uten at båten går 1cm oppver mot land.
3: våpenene er jo so fucka at jeg blir provosert
4: Helikopterene kan mån lande i 50km på spisse klipper uten at de tar skade.
Jeg kan ramse opp i hele natt men orker ikke. men hvis du liker det så er det greit ;P