Klasser

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det, har du nok helt rett i!

Ellers, skulle noen begynne å små spille idag? Har lagt til de navnene jeg fant i denne tråden, håper å være guild kompiser snart!
Ellers er dette første gang jeg spiller en draenei, og må berømme et veldig kozete start sted, de tidlige levlene er hyggelige!
 
Mulig det blir litt smått gaming i kveld, vi får se :)
Jeg synes også Draenei start stedet ikke er så værst. Kansje jeg skal rolle Draenei mage i stedet for gnomen min? =O
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn, da fikk jeg både aktivert og deaktivert kontoen min. Klar for spilling. ^_^

Edit: Legg til Kalosj i kompislista. Hun er en warlock som er klar for litt ækksjen. Så lenge den ækksjenen passer for en level 1-figur, så klart.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Logger på i løpet av dagen. Vi får se om jeg klarer å venne meg på manndraenei-castinganimasjonene.
 
SITAT(Slowpoke @ 08.12.07, 04.18) 92694
Er ikke sikker på om jeg skal spille ennå, men dersom jeg blir med, stiller jeg på med Draenei Mage, "Slowpoke"
[/b]
Har nettopp fått rapportert fra min kompis Olorin her på forumet at nicket mitt Slowpoke har blitt stjelt, og jeg akter derfor å kalle Draenei Magen min for Pjaskjin i stedet.
 
Yeti: caster-klasser bruker våpen for stats, ikke damage. Så en dagger med 2 intellect og 1-2 dmg er bedre enn et sverd med 3 strenght og 8-10 dmg for deg, for å sette det på spissen.
Wands har så og si bare "caster stats" (int/spirit/stam).

Proffesions har lite å si, men engineering er det morsomste synes nå jeg, med bomber og goggles bla. Velger du det kan jeg hjelpe deg litt på vei med mats.
 
SITAT(Grønn Zebra @ 10.12.07, 14.31) 92985
Jeg fikser gull og bags når jeg er hjemme igjen den 13. desember. Fikk ikke fikset det idag så da får det bli da.
[/b]
Jeg har allerede ordnet det, da jeg mener du skrev at jeg kunne fikse det i en eller annen thread.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Eivind @ 12.12.07, 17.35) 93349
Yeti: caster-klasser bruker våpen for stats, ikke damage. Så en dagger med 2 intellect og 1-2 dmg er bedre enn et sverd med 3 strenght og 8-10 dmg for deg, for å sette det på spissen.
Wands har så og si bare "caster stats" (int/spirit/stam).[/b]
Så det du skriver, er at man ikke kan enchante våpen for stats, bare damage, eller...?SITAT
Proffesions har lite å si, men engineering er det morsomste synes nå jeg, med bomber og goggles bla. Velger du det kan jeg hjelpe deg litt på vei med mats.
[/b]
Jammen da blir det engineering da. :p
 
Du hadde gametime på den da? om det var det du mente. Og når skal du koze med oss da? Vi venter :(

Og noen må ta skinning, helvetes light leather koster 10g på ah.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg var da ganske sikker på at jeg frøs kontoen :S Jeg dimmer i morra så kommer og kozer med dere snart. Dukkker opp så fort det blir døtid for min del. Er sikkert på i løpet av fredag. Har ikke så utrolig mye liv å komme hjem til. Tror jeg i alle fall.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det som skjer når du fryser kontoen (iallfall da jeg gjorde det nå nylig), er at kontoen forblir aktiv fram til spilltiden du har betalt for utløper. Kontoen min er i skrivende stund frosset (deaktiverte den med en gang etter at jeg hadde betalt for en måned), men jeg kan fortsatt spille fram til januar 08.