Knights Of Honor. (Fra skaperne av Total War!)

#1
Vel er kansje ikke så mye oppstyr om spill i denne sjangeren før de kommer ut, men utvikleren av spill som Shogun: Total War og Medieval: Total War er tilbake med et nytt strategi spill som hvertfall jeg ser fram til.

denne gangen er det basert mere rundt det å styre et rike med alt det innebærer, å ikke fult så mye rundt slåssing selv om det og er en vesentlig del av spillet.man kan faktisk drive sitt rike kun ved hjelp av diplomati og spionasje å andre lumske taktikker. men hvis noen andre går til krig mot deg er det bare å sale opp hesten å klargjøre styrkene, for da er det "Total War". men hvis du foretrekker å ta over Europa med makt så er det selfølgelig bare å gjøre klar feltmarskalkene å trene dem opp med skills innen krigskunst så de kan lede hærene dine inn i slag. for å ta en borg så kan man for eksempel "Lay Siege", altså slå opp leir utenfor å sulte ut innbyggerne å drepe moralen deres før du setter inn nådestøtet. sett at de ikke har flust med bueskyttere og diverse som gjør livet surt for deg.

her er link... Knights Of Honor...

jeg tror det blir bra, å har allerede lagt inn forhåndsbestilling hos gamesmix...

EDIT: det er en "Skip" knapp på den linken viss man vil hoppe over intro. bare scroll ner så ser dere den...
 
#2
Så faktisk nokså bra ut, men jeg tror jeg venter og prøver en Engelske demoen først, som ikke har kommet enda, SÅ skal jeg tenke på å kjøpe det :)